Pages

torstai 1. heinäkuuta 2010

Syväjäädytettyä elämää

Hrrrghhh. Varmasti hirvein kesä ikinä 8D Aika menee nopeesti enkä saa mitään hyvää aikaseksi ja mulla tuntuu olevan nyt joku vakio tapa saada isoja vaivoja tähän aikaan. Mulla alkoi viimeviikonloppuna pieni lääkityskuuri ja ei menny ku pari päivää, niin mun jo melkeen vuoden vaivannu kylkeni rupes heittää herenpersettä ja aiheuttaa mulle lisästressiä. Vitun kivaa, toivottavasti heti ku lopetan ensviikol tän lääkityksen nii painuu hittoon, en taho joutuu soittaa taas lääkärille.. Ärr.

No mutta siis, tuo tämän kesän viimeinen tapahtuma Tracon on lähestymässä hurjaa vauhtia! Kivasti jos ton helteen kanssa samoihin aikoihin.. kuitenki, cossit on vielä vähän kesken eikä yhtään jaksais rueta säätämään yhtään mitään, hirveesti pitäs muistaa ottaa kamaakin mukaan jaja pelottaa että unohan jotain. Perjantaina meen Biffelle ja sieltä sit lauantaina lähetään aamu puol ysi junalla Tampereelle. Aikanen aamu siis odottaa, ah ihanaa. Mutta innossani olen, vaikka tää fyysinen puoli vituttaa. Lauantaina on ihan helvetisti tekemistä, ei meille jää pahemmin mitään lagitusaikaa koko päivänä. Cossina mulla on altterini Basa mafiaversiona, siis musta puku päälle, yay. Son äärimmäisen häröä pistää miesten oikee puku päälle, ihan nauratti kattoa peilistä 8"D Ihan varmasti tulee perkeleen kuuma mutta onneks takin voi aina heittää veks. Sunnuntai sitten onki vähän hiljasempi kun itse pyhitän sen täysin myymiselle taidekujalla. Toivottavasti saan suht hyvin ees myytyä, rahalle ois suurta tarvetta nyt kun ensvuoden cossejakin on tuplasti enemmän 8D Cossina mulla on jälleen oma hahmo.. ei hirveesti sitä innosta laittaa kun aika hyvin feilasin vähän kaiken siinä, kankaan värjääminen meni perseelleen, siivet meni perseelleen ja oon tähän mennessä onnistunu raiskaa ton mun oranssin peruukin aika lahjakkaasti. Noh, ihan sama. Katotaan selviänkö koko loppuviikosta kunnialla, onneks sentään pääsee himasta pois kun ahistaa olla siel just nyt. Äiti ei oo himas niin pitää tehä asioita enemmän ite, kaupassaki pitää ite olla aina mukana ja mä en jaksa yhtäään. Eikä asiaa helpota et se tulee takasin viikkoa myöhemmin mitä alunperin piti, koska mun eno meni kuolemaan just ennen ku se lähti sinne, joten hautajaiset on siinä heinäkuun puolesvälis. Epäilen että sinne me ollaan menossa, iskä kun tuskin jaksaa rueta mitään autoa metästämään et ees päästäis sinne. Toivottavasti ei tarvi lähtee, vihaan hautajaisia niin paljon, ripariki kalpenee tylsyydessä ja masentavuudessa. Emmä tiiä, kai sitä pitää sit vaan yrittää jaksaa ja sitten vittuilla kun koulukin jo kohta taas alkaa. Perkele mä tahon elämän ettei joka hetki menis täysin hukkaan. Turha toivo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti