Pages

lauantai 23. tammikuuta 2010

Tampere

Jopas tästä tuli tylsän näkönen, mutta en jaksa mitään erikoista venkslailua just nyt.

No siis olin tänään tapaamassa ihmisiä Tampereella. En ole siellä ikinä käynyt, senkin takia että olen luullu sinne olevan liian pitkä matka/liian kallista. Mutta yllättäen resurssit riittivät ja pääsin sinne päiväksi hillumaan. Ihan sairaan kivaa oli, vaikka nolasin itteni ehkä pahiten ikinä, meinasin jäätyä kuoliaaksi ja sain kokea henkistä vakivaltaa (heh). Vois varmaan yhden kuvan tähän pistää...sitten kun niitä tulee, leikittiin turisteja ja kaveri napsi kuvia aika lailla. Ah, rakastan matkustamista <3 Niin ja jos yksi osallinen tätä lukee niin haista vittu XD

En tiiä mitä odottaa lähitulevaisuudelta. Ensviikolla saan tilaamani mangapokkarit (viimein) ja uudet lasit. Ja pitäis ne työt alottaa, olen lusmuillu 2 viikkoa ja tälläviikolla on pakko saada ees pari työtä valmiiksi. Saatana. Muttakun ei jaksa nyt koulu inspata, ei yhtään. Tällä hetkellä en taho muuta kuin leikkiä pyromaania ja impata savua. Hyvin tervejärkistä, mutta niinhän minä olenkin, yeh. En halua liiemmin miettiä tulevaa (vaikka teenkin sitä väistämättä) koska sillon tulee mielikuvia, mitkä ei kuitenkaan toteudu. Tuppaa odottamaan asiolta liikaa. Tulis nyt vaan se helvetin kesä niin kaikki olis ilosia. Hyvällä tuurilla mulla ois se duuni (mitä en vieläkään ole hakenut) ja terveydentila huollettuna jaja kaikki ois kunnossa. Muttakun vittu on niin saamaton, että asioiden tapahtumisessa kestää kauan, josko ne tapahtuu sillonkaan. Laiskuus on kirous. Ja minä väsyny, joten pidän ny taas pääni kiinni vaihteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti