Pages

tiistai 18. tammikuuta 2011

Voihan jannu

Ääärghghh 8"D voi jeesus kun mua naurattaa, naamapalmuttaa ja vähän vituttaaki samaan aikaan yks sama vanha seikka mikä tulee esiin yhä uudestaan ja uudestaan. Siis se fakta kuinka epänaisellinen olen. Tässä muutamien päivien aikana on tullu lähes joka tuutista epätarkoituksellisesti viittauksia tms. siitä kuinka jätkä mä oikeesti olen. Voi saatana.

Joo siis ihanku se ei riittäisi että näytän sellasselta mut arghhhh XDDD nyt kun on oikein naisekas ystävä pitkään aikaan (siis kunnon rinsessa) seurana nii jösses sitä huomaa kuinka ..epäsellainen on:
*** : Grr, en kestä miehii. <<
Minä: Mmm?
*** : noku ne on just sellasii.. miehii! jotku voi vaikuttaa siltä etne osais muka ajatella jotenki... deeper ku miehet normisti mut näköjään ne kaikki ajattelee silti in the end ihan samal taval <<
Minä: XDD
*** : Noku joo :''''c toi ykski nii on nii tottunu siihen et kaikki tyttö kamut heti jos mä selitän et blääh angst niin ne kysyy et ooh mitä mitä what has happened ja sillee mut sit ku pojalle et blaah angst niin se vaan hmm, mikä on? ja sit ku sanoo niin se on vaan sillee oh shit ja jatkaa sit omia juttujaan. <<
Minä: haha 8"D


Jootuota. That's me. Naurattaa että hän purkautu asiasta mulle, juuri minulle kuka olen ihan juuri tismalleen samanlainen köhköh. Haha. No mutta tuo on vaan yks esimerkki tästä jutusta mitä tässä yritän suoltaa enkä nyt taaskaan muista mitä muita viittauksia on täs päivien aikana kuullu mut arghhhh. Naurattaa jälleen kerran. Onse julmaa, kun lapsesta asti on mua monet ihan poikana pitäneet, eise siis mua haittaa, päinvastoin, mut lömnn. Rankkaa on elämä.
..... Mun kanssa ei sais jutella ku ne päätyy tänne ne jutut XDDDD Ööjoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti