Pages

sunnuntai 23. tammikuuta 2011

EPICNESS

Johan mää usein kirjottelen. No muttakun mun sormet nytkin syyhyää saada kirjottaa jotain, mun pulssi on jostain syystä tavallista korkeemmalla ku oon ihan.. täynnä asioita. Siis mun pää on. Öärgh joosiisniiin.

Eilinen oli ehkä yks parhaimpia päiviä mun elämässä enkä vaan millään malta olla hypettämättä sitä. Olin siis Biffen kanssa Hesassa, näin pitkästä aikaa, ja päätettiin sitten lähtee "eksymään" sinne hyvän photoshoot paikan toivossa, kun tossa noin kuukauden päästä ois tarkotus joku sellanen pitää jossain mesevässä kaupunkimaisemassa, ainakin siis mun Kazu cossista. Ilmeisesti. No mut anygays, käveltiin ja juteltiin ja säädettiin niin omiamme, sai oikeesti niin nauraa aivot ja keuhkot pihalle ettei mitään rajaa. Ollaan oikeesti niin aikuisia et ei tosikaa *suuri sarkasmin yliannostus*. Aaah niin retardia. Yhes vaihees me oikeesti eksyttiinki, ehkä jotain 10 minuutiks tosin. Meillä kesti ihan törkeen kauan päästä takasin keskustan uumeniin ja oltiin ihan heikkoina siinä vaiheessa. Sit kattoo jotain vielä retardimpaa suomileffaa, Rare Exportsii ja sit kotia. Oi tsiisus ku oli niin ihanaa aikaa, meni ihan siivillä. Hhrrnn. Mutta asiahan ei ole täysin mikään positiivinen asia, koska aina kun on superhauskaa, niin viimestään sit seuraavana päivänä se hyvä fiilis muuttuu paskaksi. Onse jännä ku omalla kohalla melkee aina käy näin. Taino emmä ihan tätä voi paskaks päiväks sanoa, vähän parempi oikeestaa mitä yleensä huonoina päivinä, mutta siis tää pulssi on ollu korkeella ihan vaan sen stressin takia. Ja stressin kohde ei ollu ihan sama mitä ennen, nimittäin cosplayhin liittyvää, kas kummaa.

Yks noista mun cosseista oli siis sellanen, mihin käytän omia hiuksiani enkä peruukkia. No nää mun hiukset ei oikeen oo...yhteistyöhaluset koska ne nyt sattuu olee niin perseestä kaikkine hiuspyörteineen ja luonnonkiharoineen, etten kyllä riskeeraa miteen niiden takia. Eli päätin sit vaihtaa sen cossin johonkin, mis ois peruukki käytössä. Ja mikä ihmeellisempää, mulla oli oikeesti ihan saatanan vaikee keksiä korviketta sille. Piti olla sen verta halpa/yksinkertanen/tms koska mihinkään varsinaiseen isompaan cossiin en usko mulla olevan varaa. Meni sit koko päivä eri mahollisuuksia selatessa, aah ku vielä lagaa ja tuntee olonsa kovin nolifeks nii jes. No siitäkin sit selvittiin ja jee, nyt tuntuu et koko viikonloppu meni ilman et ehin taas tehä oikeesti mitään yleishyödyllistä. Lintsaan kai taas sit huomenna, yritän tehä asioille jotain. Vieläkin on se yks portfolio kesken vaikka deadline meni 2 viikkoa sitten. Helvetti jos se ei enää anna mun palauttaa sitä ja jää sit kurssisuoritus saamat. Oisko pikkasen vituttavaa. Muutenki koulus menee aika päin persettä, kun mun inspa lopputyötä kohtaan koki kuoleman ku yks taiteilija kävi sitä kattomassa. Ankaran kritiikin/huonon palautteen tms. oisin viel kestäny, mutta kun se ei keksinyt _yhtään_ mitään sanottavaa revittyä siitä, niin olo oli aika paska sen jälkee. Taas tätä, mitään ajatuksia herättämätöntä paskataidetta mitä mää suollan. Ähh. Alan olee nii väsyny koko hommaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti