Pages

perjantai 23. joulukuuta 2011

Ököpöö

Yritän taas vähän kirjotella. En ees muista mitä viimeks kirjotin nii on vähä hölmöä kirjottaa ku en tiiä mistä oon jo nii tehny ja mistä en, höhöhö. Iha sama.

Mulla ei oo vieläkään oikeen joulumieltä vaik huomen on aatto. Se varmasti johtuu siitä ettei mun arjessa oo viimesen puolenvuoden aikana tapahtunu paljo eroja päivien välillä, ja joulufiilis tulee yleensä siitä et pääsee joululomalle ja et on muualta saanu sitä energiaa. Nyt oon vaan ollu tääl omas huonees melkeen sen 24/7 nii vaikeepa siinä on mitään imasta. Eikä tota luntakaa pahemmi ole. Ja tää vuosi nyt muutenki tulee olee sillai ankeempi, etten saa lahjoja muutaku Biffen antaman ja ollaan äiteen kans huomen lähinnä kahestaan. Ja kaikki koritselutki tehty, eikä aattoks jääny mitään niinku aikasemmin. Times change, man.

Eihän mun päähän oo täs kuus paljo muuta mahtunu kun cossia cossia ja cossia. Tehtiin täl viikol eka asu melkeen kokonaan valmiiks uguu. Jotenki muutenki on vielä tää hirvee sterssiahdistus kausi päällä, lähinnä tän terveydentilan takia. Ensviikol pitäs varaa röntgenaika, missä mulla ei ollu aikasemmin ongelmaa mutku olikohan se eilen vai toissapäivänä ku sain laskun siit aikasemmasta käynnistä ASHJADLK mä taho maksaa enempää. Vituttaa jos oikeesti maksan itteni kipeeks näist siel ravaamis kuluista, mut en saa mitään apuu ite vaivaan vaan pelkkää spekulointii mitä saattaa olla kyseessä ja "kyllä se varmaan ajan kanssa ohi menee" paskaa. Nojoo, se nähää sitte.

Loppupätkän voisin vähän hypetellä näitä kivoimpia pieniä asioita, mitä en oo viel saanu aikaseks hypettää, koska kameran kanssa leikkiminen on jotenki tosi plergh taas. Hehkutin siis sillon marraskuussa mun saamaa synttärilahja figmaa ja otin siitä pari (paskaa) kuvaa <3. Mä rakastun siihen joka kerta uudestaan ku leikin sen asennoilla. Jotain seki kertoo et mun muut figut on pölysiä ja tämä aina kovin pölytön ~



Hönhg höngh, miten voikaan olla nii tykästyny johonki hahmodesingnii näi mahottomasti. Oli kyllä joka pennin arvonen, pihinä hankin siis eBaystä ja sain puolet halvemmalla ku suomesta, koska ei ollu postikuluja. Ihanan laadukas neitokainen ~<3 (mikä toimii hyvänä reffinä sit ku teen tästä cossin fufufu).

Sit sain vähän myöhemmin mun ekan DesingByHumansin tilauksen koska vuoden odottelun jälkeen ne viimeinki hyväksy paypalin ja aijai, tuolta tästälähin hankin t-paitani <3. Ihan samperin upeita ja mukavia, ihan yllätyin kuinka hyvältä ne päällä tuntuu ja istuuki ihmeellisen hyvin, mitä harvoin tapahtuu ku käy suomesta jostain random kaupasta ostamassa. 2 kipaletta hankin, toisesta jaksoin jopa napsia kuvasia.

asdjkfg hnnn rakkaus <3

Joo ei mul muuta, ehkä mä jaksan hihkuttaa jotain myöhemmin ku pääsen eroon tästä yhestä paskamyrskystä.

Tänään saapu joulun pelastava "joululahja" >w< hype hype <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti