Pages

tiistai 8. syyskuuta 2009

Aiyaoo

Minä ja minun hienot otsikkoni >8)

Jooh. Olo on jälleen kerran ah niin sekava. Toisaalta olen ihan normi, sitte sairaan ilonen, siitä stressaantunu ja siitä sitte vihanen. Tällänen jännä kiertokulku, mikä muuttuu joka 3 minuutti.
Näin tossa viikonloppuna ehkä oudointa unta ikinä. Ehkä vähä hämmentävää ja noloakin XD No siis siinä unessa mun ensirakkauteni suuteli mua (oli pehmoset huulet XD). Örgh. Kiva tälleen avautua blogissa, kun ei kukaan meikäläisen lähipiirissä edes tiedä, että mokoma mulla on. Luojan kiitos en anna lörpöttelijä luonteeni tulla mukaan, pahimmassa tapauksessa menisin unesta kertomaan itse kohteelle, yaoo. Never. On se kiva ku näkee ihan sairaan outoja unia ja yleensä vielä muistaa ne täydellisesti jälkikäteen. Voispa unia nauhottaa ja kattoa jälkikäteen, kivoja nostalgiaviboja tulis XD

Miksi asioiden pitää paukkautua aina ikävästi. Nytkin justiin äippä sanoi, että eletään tiukimpia aikoja raha-asioissa mitä koskaa enne. Just sillon kun sille rahalle ois eniten tarvetta. Pelottaa etten saa mitään tänä viikonloppuna olevaan Mangapäivään, pitäs sieltä haalia kaikenlaista *__* Mutta olen sentää saanut myytyä tässä lähiaikoina tavaraa pois, mitä en ois koskaa uskonu myyväni 8D Ensinnäkin sain pitkään kaapissa lojuneet GDW dvd.t myytyä. Pistin ne myyntiin sellassella asenteella, ettei kukaan niitä ostaisi ja että ihan huvin vuoksi ne sinne pistin. Sattumoisin ne oli ne ainoat mitkä ostettiin. Ja nyt tässä tehdään parhaillaan kauppaa toisestakin hommasta. Kukapa olis uskonu, että lapsuusajan pakkomielteinen harrastus olisi hyödyksi. Sain nääs myytyä suht kivan määrän Pokemon kortteja. Ja aika hyvään hintaan, ottaen huomioon että kortit on itelle täysin turhat ja tilaavievät. Uskomatonta että jotakuta kiinnostaa mokomat vielä XD Olihan se aika nostalginen fiilis kun kaivoi niitä vanhoja kortteja kaapista. Osaispa sitä nykyäänki olla niinki innokkaasti keräilemässä jotain.

Mulle on tullu myös jostain syystä hirvee tarve liittyä Colordogs roolipeliin. En edes halua sinne, ei mikään innosta liittymään sinne takasin XD mut jostain syystä tekis mieli tunkea sinne takasin. Yritän pidätellä itteäni vielä jonki aikaa ainakin. Tosin, oishan se kiva jos inspa koiria kohtaan nousis. En edes halua ajatella mokomia nykyään, se ei enää ole mun juttu. Saas nähä miten käy, kun moni keskeneränen projekti kuitenkin on koostunut koiraelukoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti