Pages

tiistai 29. syyskuuta 2009

Aivan pihalla

Nojoo-o XD on se kiva olla niin selvillä kaikesta. Ei siinä sinällään mitään pahaa ole, wtf elämyksen osaa olla aika hyvä lisä tähän niin monipuoliseen arkeen. Joo siis eilen sai huomata uusia puolia luokkakavereista. Yksi, kenen kanssa olen aika hyvin tullu toimeen ja muutenki puhuttu ja tehty paljon juttuja on tällä kertaa kyseessä. Tiesin, että hän on mua vanhempi, jotain mun siskon ikäluokkaa (6-7 vuotta vanhempi), mutta eilen mulla loksahti leuka varmaan maahan asti ku sain kuulla, että hän on 28 vuotias! Eli 12 vuotta vanhempi. Ei herranjumala silmät oli sen jälkeen isot ku lautaset. Mitä helvettiä, ei hän kyl näytä yhtään niin vanhalta, ei sitte miltää osin. Oon vieläki tyyliin mitä vittua. Osaa tää elämä vielä yllättää 8D Ottaen vielä huomioon että monet jutut on mun tasosia ja mähän olen se aikuisuuden perikuva.. No ei se nyt niin hirvee sokki ollu, olenhan mää meijän luokan toisiksi nuorin (3 päivää nuorinta vanhempi, YESH!).

Ihmeen tasapaksua menoa on ollu nyt viimoset päivät. Ei mitään suurta draamaa tai tunteita. On kyllä tää terveys heitelly siis todella pahasti, mutta olo on vähä parempi. Ei tosin lääkäristä olla vielä tuloksista soitettu, vanhemmat on jo ihan skitsoina siitä asiasta ja kyselee päivittäin "onko sieltä jo soitettu". Huoh. Mutta olen sentään saanu taas piirtorutiinista vähän paremmin otetta, niin koulun kun himan välillä. Koulussa menee lujaa, syntyy paljon kaikkea (paskaa) ja jää sitä inspaa himaankin asti. Outoa, olen alkanut aavistuksen nauttimaan koulusta. Eilen pidettiin tällänen "terapia päivä", eli ei opiskeltu vaan puhuttiin kaikesta. Meillä on ajatustasolla nyt sellanen projekti, että sisustetaan meijän taukohuone, kaikki sohvat ja tällässet sinne hankittaisiin. Ois se ny parempi paikka hengailla ku koneella yksin kököttäminen. Ja sitte suunniteltiin kaikkea PAKOLLISIA huvituksia, kuten pikkujouluja sun muita pelailuja. Kiva tietää, että vaikka luokka on 98% täynnä aikuisia, on niilläkin vielä se leikkisämpi puoli. Tätä kaikkea odotellessa.. 8D Ehkä ainoa asia mikä nyt aiheuttaa harmaita hiuksia on tehtävien/läksyjen paljous. En tykkää viedä koulu juttuja himaan kun se aiheuttaa kauheesti stressiä. Nyttenkin pitäs torstaiksi 3-4 maalausta tehdä ja perjantaiksi iso kasa valokuvia ottaa. Eikä unohdeta ruotsia, mikä luojan kiitos tosin huomenna loppuu <3 Tulee kemia ja äikkä tilalle, hyyi. Kuulemma ei mitään vaikeeta tosin tiedossa niin.. onse kiva ku ei mitään peruskoulun ahistuksia ole tuolla, esim kokeita sun muuta teoria paskaa. YAY.

JA ENÄÄ VÄHÄN PÄÄLLE KK KUN TÄYTÄN 17!! :DDD turha ikä odottaa \o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti