Pages

perjantai 2. lokakuuta 2009

Aivojen ylikuumentuminen

Olen kateellinen niille ihmisille, ketkä kykenee tyhjentämään päänsä suurimmasta osasta (ellei kaikista) ajatuksistaan. Mun pitää ihan saarnata itelleni kun ajattelen toisinaan ihan liikaa..
Nytkin on todella vaikea olla ajattelematta/suunnittelematta tulevaa. Siis kun tuo mun cossi peruukki tuli tossa pari päivää sitten ja rakastuin siihen niin päätä pahkaa ettei tosikaan. Vituttaa oma fleda taas toistaiseksi. Tosi moni on ehtiny jo sanoa, että cossista tulee varmasti onnistunu ku niin näkönen olen/hyvä peruukki 8""D Siitähän meikä sitten innostuu ja muutenkin valmiiksi paska kärsivällisyys ensvuoden cossikautta kohden senkun huononee. Haluun pitää tota peruukkia, yrghh XD Outoa, kuinka joku niinkin vaalea väri kun oranssi sopii mulle. Örööö.

Mutta osaa tää koulukin vielä yllättää. Olen huomannut NAUTTIVANI (wtf?!) koulusta, siis tänä yhtenä päivänä viikossa, kun on valokuvausta. Harmi, ettei se ole kun tällänen lyhyt kurssi. Ihan sairaan kivaa on, aika lentää kun siivillä ja maikka on ehkä paras ikinä. Sitten vielä pääsee lesoamaan kun on edellä muita photarin käytössä XD Ehkä ainoa miinuspuoli on luennot, mutta kyllä ne menee ihan hyvin, vielä kun jaksais ihan täysin kuunnella. Ja koska tää homma on paljolti koneella kököttämistä, niin maikka on lyhentäny päiviä, ettei saada jotain selkävammoja tms. Mahtavaa!
Tällänen lyhyt raportti, turhakin vähän. Mut oli pakko päästä kirjottaa jotain XDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti