Pages

tiistai 1. syyskuuta 2009

Let's get INSANE

Buhahaa. Mua on kehotettu menee hoitoon jo 3½ kertaa (puolikas tuli ilmeilystä), se kertoo jo aika paljon mielentilasta tällä hetkellä. Mä oikeesti sekoan, ellen ole jo. Saan hirveitä ahistuskohtauksia ja tekee mieli käpertyä jonnekkin ynisemään. Mulla on ihan liikaa paineita.

Isoin stressin aiheuttaja on ollu lääkäriajan saaminen. Oon vetkuttanu sitä jo 1½ kuukautta ja nyt viimein sain varattua ajan, joka on vähä päälle 2 viikon päästä. Olen ehkä maininnu tästä joskus aikasemmin, mutta on ollu Animeconin jälkeen ihan kerpeleen kipee kaula/kurkku. Huomattiin siinä enne koulua, että siel on patti, mitä nyt netin tietojen mukaan son turvonnu imusolmuke. Päätettiin antaa sen olla pari viikkoa, et josko paranis. No ei, pahentu vaan. Nyt sattuu iha perkeleesti, se häirittee kokoajan ja on levinny suuhu asti. Ärr, tekee mieli tökkiä sitä haarukalla. >__< Nyt sit pitää venaa, et sais tietää onko jotain vakavaa, lääkettä mä nyt lähinnä haluan. XD

Omn omn. Meikäläisen kuolleisuus sarjakuvien suhteen taas iski. Lähinnä ehkä siksi että koirat on jotain nou nou just nyt. En osaa enää, ei inspaa. Ja mun sarjikset on vielä koirasarjiksia. Urgh. Pitäs jättää ne kokonaan, mutta pitää viel yrittää.
Ei nyt kirjotus onnistuuh, olen liian stressaantunut tähänkin. Mutta toivottavasti ensviikonloppuna tuleva Mangapäivä rauhottais <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti