Pages

maanantai 20. joulukuuta 2010

Sika - se kuulan kalloon saa

Sika - sen setä teurastaa
Sika - ja setä verta juo
Sika - se joulumielen tuo


Hihi, harmi vaan ettei mulle tuonu joulumieltä. Oli kyllä eeppinen joulujuhla meillä koulussa ku tota laulettiin XD No mut viime kirjotuksesta on suht paljo aikaa, eipä mulla oo paljo ollu mitään kirjotettavaa mikä ois eronnu siitä edellisestä. Työssäoppiminen siis alkoi aivan hirveenä helvettinä, en oo varmaa ikinä stressannu näin paljon. Olen niin vitun myöhässä sen kanssa ja pelottaa niin vitusti ehinkö ja osaanko edes sitä tehä valmiiks. Ja kaikki muu paska vielä niskaan (mm rästit) niin kiva soppa tässä syntyny, nih. Muutenkin eka joulu ikinä, ettei mulla oo paskan vertaa sitä joulumieltä. Nii moni asia on tänä vuonna yleisesti ottaen perseestä. Ollaan köyhempiä ku ennen koska mun veli ei osaa hoitaa raha-asioitaan ja yleensä viimestää siinä vaiheessa ku on menny hankkii lahjoja nii se mieli sieltä tulee, mut eipä niitäkää oo käyty ostamassa (vielä) eikä sitä myöten mitää pakettejakaa oo tullu paketoitua. Huoh. Nii ja aika homoo tietää omatki lahjat etukätee XD Rahh. Toivotaa että viimestää aattona on ees vähän, koska vituttaa olla jotenki laimeen kyyninen parhaimpana aikana vuodesta, örps. No jos ei onnaa nii vedät lärvit uuen vuoden aattona, se on lupaus. Mä niin toivon et 2011 on valosampi ku tää vuosi. Tosin myönnän et tänä vuonna on tapahtunu paaljon asioita mitä voin sanoa parhaimmiksi hetkiksi koko elämässäni. Eeppisiä, ihania hetkiä <3

Oon taas harkinnu sarjakuvapäivärin pitämistä, jälleen kerran. Jotenki tekee mieli mut tiiän et en kuitenkaa jaksa pitää sitä yllä. Onhan se kivempi tapa pitää kirjaa mitä kaikkee sitä on tehny mut jea. Laiska ku on. Mutmut saas nähä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti