Pages

keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Sum body Funk yeaa

Oon iha fiiliksissä täällä. Kuuntelen maailman parasta anime soundtrackia läpi, aaghh <3 kiksitän eikä kukaan ymmärrä. No siitä lisää myöhemmin..

Guess what, ei sitä joulufiilistä tullu ollenkaa. Voin sanoa että oli kyllä paskin joulu ikinä, monella tasolla. Yks on että mun piti saada lahjaks basaran eka kausi, mut ku se tilattiin amazonista ja en tietenkää saanu nähä sitä ennen aattoa, niin sit ku sai, huomas et perkele tää on blu-ray eikä dvd. Eli heti vinee sinne et lähetitte väärän ja palautan tän, nii sit tuliki vastaus sieltä et ne lähettää mulle sen oikeen velotuksetta, niin ettei mun tarvi lähettää tätä takasi, eli saan molemmat wohoo. No eipä paljon lohduta jos se ei ehi tulee täs viikon aikana, koska emmää sitä oikee ehi kunnol kattomaa, loman jälkee ku tulee olee yhtä stressi/aikatauluhelvettiä. Toivotaa et se ehtii, viimeks tuli 3 päivässä mut en tiiä tuleeko täl kertaa. No mut onneks ei ihan toivoton toi joulu ollu. Homnom se toinen lahja mitä sain, Final Fantasy VII onkin sit ihan asia erikseenn. Jestas niin paras peli evör. Kunnon nostalgiaa. Huomaa kyl isoi eroja pelattavuudessa ku vertaa nykysiin peleihin, mut emmää vielä oo raivon partaalla, päinvastoin. On kyl välil nii saatana vaikeeta edetä ku ei oo mitää hajua minne mennä :D Onneks on nää walkthrough videot tuubissa jos ei meinaa keksiä mitä tehä. Ömnömm, anygays, mun elämään siis ei oikee täl hetkel kuulu muuta ku toi FF ja sit sen Basaran venaaminen.. Taino sain mä täs viikonloppuna parikymppii lotosta, taas, yay! Ja mul oli täs vasta hirvee Air Gear hypetys menossa ja nyt se taas nous kovempana ku eksyin tubessa kuuntelee sen animen soundtrackeja (mitä mainittin alussa) ja jumalauta miten helvetin hyviä ne onkaa <3 En ikin oo kuullu näin hyvää soundtrackia yhtää mistää. Oon kamppaillu sen kans etten kattos sitä anime versiota koska ne yleensä raiskaa niitä mielikuvia mitä on mangassa, mut näit kuunnelles tekee ihan vitusti mieli, sit ku on kattonu muiden mielipiteitä nii ei sitä oo haukuttukkaa. Yritän viel sinnitellä, mut kai se on pakko kattoo, tuun hulluks.

Eli nyt on meneillää kunnon hypekausi vähä monesta asiasta. Onhan se kiva olla taas kikseis jostaki muttaaa.. samalla vituttaa ihan saatanasti koska jos mä hypetän, en osaa tehä mitää muuta ja tungen sitä muillekki. Haluun puhuu (vaan) niistä koska mä räjähän jos en saa puhuu asioista jotka mua innostaa suatanasti. Mut eipä ketään oikeesti voi vähempää kiinnostaa mitä mä hölötän, ne joko ei reagoi muhun, vaihtaa puheenaihetta tai jotain vastaavaa. Joo mä tiiän et se on vittumaista et puhutaan asioista mistä ei ite välitä mut ääää, kyrsii ettei ketää kiinnosta samat asiat mitä mua, sit joudun tulee tänne hypettää niistä ku ei voi muutakaa. Vittu. Siis ihan kaikki on aina tehny noin, mä puhun nii ketää ei kiinnosta eikä ne kuuntele, mut sit ku ne puhuu nii tahotaa et mä sit meen mukaa, kuuntelen ja reagoin. Saatana soikoo. Pitäs vaa hillitä ittensä, pitää turpansa kiinni ja tehä mitä muut tahtoo, sit on kaikki ilosia (paitti minä). Minkäs mä sille mahan et itekki oon itsekäs puhuja, mut ei sillä et mä haluan sitä et mä vaan hölötän ja toine tuskailee vieressä, mä haluun et seki tulee mukaa vaik sit omia mielipiteitä tai kokemuksia sanoen, ihan sama, kuhan ei oo hiljaa ja sen olosena et ei jaksa yhtään ees yrittää kuunnella. Mä vihaan puhua seinille. Sit tyydyn olee vaan hiljaa, kunnes se toine sanoo jotain. Pitäs vaa sit opetella olee hiljaa, ellei toinen sitä varta vasten kysy. Avaudun tästä lähtien vaan täällä. Jee siinä on mun uudenvuodenlupaus. Mmmm..

Nyt uppoudun taas ihanan funk musiikin maailmaan ja unohan kaiken vituttavan ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti