Pages

sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Kasvakaa ny, prkl!

Vaihdan tän blogin ulkonäköä melkeen kun sukkia...

Mutta jeejee, teki mieli taas avautua vaikkei hirveesti oo mitään mistä avautua. Hirveä kirjottajalörppö kun olen, oon tässä jo pitemmän aikaa hinkunu cosplay blogin tekemistä, mutta..mutta.. ei oo hirveesti mitä kirjotella siellä niin mitä järkeä. Tai siis onhan mulla näitä cosseja tulossa ja vaikka sun mitä, mutta jotenki tuntuu turhalta. Tai siis turhalta, kun en varmasti osais puhua muista kun omista satunnaisista projekteista satunnaisesti ja ..noh..huonosti. Ja mä kun olen tämmönen ihmeellinen olento kellä ei oo koskaan mitään järkevää sanottavaa tai kunnon mielipiteitä niin örö. Kai sit mä vaan puran ne satunnaiset paskat tänne niin eipä tarvi tehä erikseen. Blogihan tämäki on. Nomutta anygays. Varmaan sitten kun on tarvetta niin postaan ihan pelkkään cossaamiseeni ja coneihin liittyviä tekstejä, ettei vain näitä "sivuhuomautuksia" niinkun tähän mennessä.



Jotenki on taas niin.. helkkarin outo fiilis. Siis sekava. Miks mun elämä on näin perseestä XD Alkaa viimenen viikko mun itsenäistä lopputyöntekemistä koulussa, sit on hiihtoloma ja sen jälkee alkaa taas lukkarillinen koulu. Ynyy. Me not like. Nosiis ne taulut on lievästi sanottuna kesken, tai siis se toinen taulu on melkeen valmis (kuvassa) mut toi minkä näytin viimeks niin.. äh. En ees kestä kattoo sitä, se on niin jumissa et palaa hermot, tekis miäl heittää se jorpakkoon. Voisin melkeen jättää se kokonaan pois mut sit mun idea kärsii. No onneks on kohta välikritiikki niin toivotaan et se aukasee sen kohtaloa vähä enemmän.

Perjantaina iski kaiken ramasevan sonnassakierimisen keskelle kunnon hypekohtaus. Sain viimein jotain jännää postista <3. Tammikuun lopussa siis mittatilautin itelleni ensimmäisen cossiasuni ja se saapui sitten viimein perille. Ja ai kerpele kun rakastuin siihen! Aivan saakelin ihana, mikä ihme nahkafetissi mulle on iskeny. Olen onnelline etten päättäny väsätä näitä ite koska en ois osannu tehä mitään näinkään hienoa. Tha perfektion sanon minä, ja sen verran casualli että voin pitää ihan muutenvaan <3 Ainoo miinus että koska se on tekonahkaa niin sitä ei voi pestä = haisee aivan saatanan pahalle. Ja koska nahka ei tunnetusti hengitä ja alle tulee vielä huppari + pipo päässä + bindi niin voi tsiisus tuun kuolemaan Animeconissa jos sinne iskee helle, tai edes vähänki korkeempi lämpö. Lämpöhalvauksia siis luvassa, mmmm. Vielä pitäs odottaa mun über ihanaa, jo melkeen 2 vuotta haaveiltua valkosta peruukkia, ensviikolla sen pitäs tulla. Saan varmaan jonku aivohalvauksen ku saan sen käsiini, nihihihi.



Viimeviikonloppu ja tän viikon alku oli sangen mielenkiintosia ku mun isosisko tuli käymää tyttöystävänsä kanssa su-ke ajalle. Ihan nauratti ku tapasin sen ekaa kertaa niin me molemmat oltiin niin jäässä ku piti tervehtiä. Ja me ollaan kaimoja, haha. Äiti ihan hirveissä kikseissä taas esitteli mun yhtä cossisuunnitelmaa niille, voi luoja sitä juoruamisen tarvetta. Kiva oli kuunnella niiden ihme marttakerhoilua, siis sivukorvalla. Sääli etten ollu sillon kotona kun ne kaks kävi mun huoneessa, oisin tahtonu kuulla reaktiota (tiesin et ne on käyny siellä ku mun ovi oli kokonaa auki).. mun huone lievästi sanottuna on vähän ..epätyhjä. Tiistaina ku oli niin helkkarin hirvee ilma niin päätin lintsata ja jäädä kotiin pelaamaa pleikkaa noide kanssa. Sai taas tukehtuu nauruusa ku Napu (siis tää tyttöystävä) evotti niin perkeleesti niide pelien kanssa ja sitku hän on näitä ihmisiä ketkä liikkuu sen ohjaimen kanssa jos hahmoki liikkuu, vähä niiku pelais tota Wiitä.

Tulipas paljon tekstiä, joku varmaan saatto huomata et kuvien määrä on vähän runsaampi, ajattelin pitää sitä nyt ainaki yllä. Ja pitäs varmaa opetella kirjottaa vähän monipuolisemmin, mitä siis alussakin mainittin. Kasvais nää mun kynityn lyhyet hiukseni tarpeeks pitkiks että voisin päästä photoshoottaamaan ton saapuneen cossini ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti