Pages

torstai 3. marraskuuta 2011

Päivä 19 - Vanhempien epäkunnioitus.

Pitää vetää kunnon pakkopullameiningillä nää pari seuraavaa koska suorastaan syyhyän päästä kirjottamaan 21 päivän aiheesta hehehee..jos mä osaan. Hohoo mentiin jo marraskuun puolelle, synttärit oli kuitenki loppujenlopuks oikee mukavat ku mun se aivan saakelin ihana figuni tuli just sille päivälle aah rakastan sitää <3  (se mitä hehkutin jossai aikasemmassa postauksessa). Huomenna sit leffaan uhuhu. Hhuu en jaksa ajatella taaskaan mitään niin plyeergh asiaan.

Mitähän tollaki sit loppujenlopuks haetaan takaa, en tiiä. No mä oon yleisesti muutenki aika epäkunnioittava olento ja sellanen, et multa heruu kunnioitusta vaan ku se on ansaittu. Joo, oonhan mä vähän epäkunnioittava mun vanhempia kohtaan, mut en silleen miten nykyteinit lol. Kyl mä esmes mun äitiä kunnioitan, mut mä en oikeestaan koskaan tottele sitä ellen mä ite hyödy siit jotain. Laiskottelen sen piikkiin, ku kuitenki tiiän sen heikkoudet ja et se murtuu ennen mua tekee asiota. Tjoo. Isääni mä en kunnioita enää paskan vertaa, en ainakaan viimeseen 6 vuoteen. Vihaan sitä niin paljon ja oli ehkä yks mun onnellisimpia hetkiä ku vanhemmat eros ja pääsin siitä melkein eroo. No ei ainakaa tarvi kestää sitä sillai mitä ennen. Se on niin itsekäs ja sikamainen ihminen mitä maa päällään kantaa ja mä en siedä senlaisia ihmisiä yhtään. Hyi kuvottaa ajatellakkaan koko ihmistä niin en nyt siitäkää sit enempää kirjota hyrh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti