Pages

maanantai 31. lokakuuta 2011

Päivä 18 - Sinun uskomuksesi /vakaumuksesi.

Onko pakko? XD Eräs ehti jo vähän kyllästyä tähän listaaan koska se vaatii liikaa ajattelua ja noh...aiheet on toisiaan tosi plergh. Niinku nyt. Eikä mua nyt näin muutenkaan oikeen inspais kirjottaa, tahon kriiseillä mun viimeset 18 vuotiaan tuntini Basaraa mättämällä ja piirtämällä. Joo, huomenna aamu 4 olen 19 vee jippii ihanaata. En kyl odota mitään huomiselta, siinä missä muultakaan päivältä mitään erityistä. Päivä siinä missä muutki. En ees jaksa ajatella mitään erityistä ku en muutenkaa mitää lahoja saa (paitsi äpärältä sain tuitui) tai mitään juhlia muutenkaa pidetä niin. Olihan se tietysti mielessä et ois hyväks käyttäny tätä Halloweenia ja menny kattoo esmes kauhuleffoja, muttaku mua ei kiehdo ajatus matkasta Hesaan eikä minnee muuallekkaan, just tällänen pahin erakoitumiskausi menossa et ei huvita lähtee kotiovee pidemmälle viettää aikaa. Liikaa vaivaa. Plergh. Muttamutta, oishan sitä vaikka mitä mistä taas höpöttää, mut mä en jaksa ajatellaaa. On tääki blogi ku inisen vaan siitä miten en jaksa tehä mitää höhöhö........

No mä nyt en oo kyllä edes varma mitä toi tän päivän aihe suoranaisesti meinaa. En mä tiiä. Uskon harmoniaan ja tasapainoon. Oikeestaan mun uskomukseni vähän kaikkeen kulkee just sillä tasapainomeiningillä. Maailmassa on paljon kaikkea paskaa mutta on sitä hyvääkin. Harmonia tulee siitä kun kumpikaan ei jyllää toista, vaikka ääripäitä aina löytyy kaikesta. Oon aina yleensä siinä vähemmistöjen puolella vähän kaikessa. Vakaumus..öö... mun mielestä ihminen saa olla ja tehä mitä tahansa kuhan ei aiheuta harmia kanssaeläjilleen. Siis sellasta oikeeta, ei mitään satunnaista ajatuskuraa mikä ei oikeesti satuta ketään. Joo. Mitähän hittoo mä selitän. Emmä tiedä, joten ehkä mä vaan oon hiljaa.

Mitähän mä ajattelin ku päätin leikkauttaa hiukset tähän aikaa vuodesta. Pituutta niil on vaan muutama hassuu senttii ja tuntuu et mun päänahka herkkeni siin samalla. Kylmääähhh. Ihanku ois kokoaika kylmiiväreit päässä, sellanen tosi argh olotila, hyi jotenki alaston olo ilman hiuksia XD Oon kalju angst. No en ihan, mut yr. Mä en vaan jaksanu mun ylipitkiä vaalennettuja takkupesäkkeitä mitkä näytti tosi vajaalta pitkällä juurikasvulla. Kasvaahan nää tästä, onneks on pipokausi ahahah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti