Pages

tiistai 18. lokakuuta 2011

Päivä 14 - Aikaisin muistosi.

Hehe, unohin eilen kirjottaa...tainosiis en, mut en vaan lahnaamiseltani jaksanu. Tjoo en saanu sitä työpaikkaa, mut voinpahan nyt sit taas karata omiin maailmoihin ja hetkeks unohtaa todellisuuden <3.

Mutta joo, vähän vaikee sanoo mikä ois mun aikasin muisto, koska mä en osaa ees uudempiakaan muistoja jaotella aikajanalle. En oikeesti taho muistaa millon mitäki on tapahtunu (jo pelkät koulusta valmistumiset tuottaa joskus vaikeuksia.......)
Mä luulen et mun aikasimpia muistoja on sellanen, kun et itkin äidin perään ku se lähti hakee postii mikä on ihan muutaman hassun metrin päässä meijän pihalta, mut se oli aidan takana etten nähny ku se haki sitä. Olin kai niin pieni etten mä voinu lähtee perään, emmätiiä, sellasta mä kuitenki porasin. On mulla joskus ollu vähän epämääräsempiäki muistikuvia, mut en mä niit ainakaan just nyt osaa muistaa.

No eipä tästä tuon enempää osaa tekstiä kiskoo. Koska vaan yks piti, hähä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti