Pages

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Listaa

Joo kun olen niin hirveä ja kamala baittari ja tykkään höpöttää jonkun tietyn aihepiirin juttuja niin päätimpä nyysiä ihanaiselta Puralta listan, mitä se parhaillaan kirjottelee, suomeksi tosin. Eli joka päivä listan jutuissa edeten kirjottelen kaikkee kivaa paskaa, selpiö?

Päivä 01 - Tämän hetkinen siviilisääty, jos sinkku niin kerro millasta se on.
Päivä 02 - Missä haluaisit olla 10 vuoden kuluessa.
Päivä 03 - Sinun näkökulmasi huumeisiin ja alkoholiin.
Päivä 04 - Sinun näkökulmasi uskontoon.
Päivä 05 - Aika milloin olet miettinyt itsemurhaa.
Päivä 06 - Kirjoita 30 kiinnostavaa faktaa itsestäsi.
Päivä 07 - Horoskooppimerkkisi ja miten se sopii luonteeseesi.
Päivä 08 - Hetki jolloin olet tuntenut olevasi tyytyväisimmillään elämässäsi.
Päivä 09 - Millaisen toivot tulevaisuutesi olevan
Päivä 10 - Kerro ekasta rakkaudestasi ja suudelmastasi.
Päivä 11 - Pistä soittimesti sekotukselle ja kirjota 10 biisiä mitä tulee vastaan.
Päivä 12 - Luetteloi koko päiväsi.
Päivä 13 - Paikka minne haluaisit muuttaa tai käydä.
Päivä 14 - Aikaisin muistosi.
Päivä 15 - Lempi tumblr blogisi.
Päivä 16 - Näkökulmasi massa musiikkiin.
Päivä 17 - Kuluneen vuoden plussat ja miinukset.
Päivä 18 - Sinun uskomuksesi /vakaumuksesi.
Päivä 19 - Vanhempien epäkunnioitus.
Päivä 20 - Kuinka tärkeää sinusta opiskelu on.
Päivä 21 - Yksi lempi sarjoistasi.
Päivä 22 - Kuinka olet muuttunut 2 vuodessa?
Päivä 23 - Anna kuvia 5 kuuluisasta jätkästä ketkä näät viehättävänä/houkuttelevana/jne
Päivä 24 - Lempi leffasi ja mistä se kertoo.
Päivä 25 - Joku kuka kiehtoo sinua ja miksi.
Päivä 26 - Minkälaiset persoonat viehättää sinua.
Päivä 27 - Ongelma mikä sinulla on ollut.
Päivä 28 - Jotain mitä kaipaat.
Päivä 29 - Saavutuksia seuraavalle 30 päivälle.
Päivä 30 - Kuukauden plussat ja miinukset.




Päivä 01 - Tämän hetkinen siviilisääty, jos sinkku niin kerro millasta se on.


Joo ihan sinkku mä olen, aina oikeestaan ollukki. Ihan jo sen takia, ettei kukaan ole musta ollu kiinnostunu ja jos on, nii sitä on dissattu sen takia. Olen siis koulussa melkein aina ollu se paljon inhottu hylkiö, keneen ei pistetty huomiota muuten kuin kiusatessa. Sillon ylä-asteen alussa sitä oikeesti halus seukata, mut nykyään en niin sitä kaipaa, mikäs tässä sinkkuudessa. Pidän yksinolosta ja oikeestaan melkein ahistaa jos ei saa päättää ja tehdä asioita yksin, niin ettei tarvi miettiä muiden osallisuutta ja vaikutusta niihin. En mä oikeestaan ees usko, et tuun pärjäämään kenenkää kanssa yhtään pidempiä ajanjaksoja. Musta on tullu niin erakkoluonne, ettei musta vaan saa irti pitemmällä aikavälillä yhtään mitään. Sellanen satunnainen hengailu menee, mut jos pitäs kunnolla viettää jonku kans aikaa niin mä ahistuisin varmasti ihan helvetisti. Muutenki olen ihan hirveen itsekäs ja omaan paljon piirteitä ettei mun kanssa oleminen ois mitään kovin mukavaa touhuu. Vaaditaan paljon et mun kans tulee siis oikeesti toimeen ja et oikeesti haluis olla mun seurassa. Haha. Mutta kylhän sitä nykyäänki kovasti haaveilee seurustelusta, varsinki sen takia etten oo koskaan kokenu mitään sellasta. Tulee vähä sellanen forever alone fiilis. Tää puskee varsinki sillon, ku muut puhuu tyttöystävistään sun muista ja tulee sellanen olo et ehkä mä missaan jotain. Nimenomaan mä tyttöystävän haluan, musta ei heteroo saa enää tekemälläkään (tosin en mä homokaa ole, oon kivasti siinä välimaastossa lol). Mut jos kaverienki saaminen on perkeleen vaikeeta niin se et menis siit pidemmälle on jokin itse mahdottomuus. Ei siinä mitään, osaan sopeutua kaikkeen ja jos näin käy nii sitten käy. Toki seki et mä oon niin epä oma-aloitteine ihmine ettei mitää rajaa kusee vähä omiin muroihin mut XD. Liikaa kaikkee esteitä niin en sit jaksa ees ajatella koko asiaa. Hyvä se näinki on, kuhan on joka tapauksessa rakkaita ihmisiä olemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti