Pages

maanantai 10. lokakuuta 2011

Päivä 06 - Kirjoita 30 kiinnostavaa faktaa itsestäsi.

Vai että kiinnostavaa faktaa. Mitähän ne on? Kyl mul monesti tosi turhaan aikaan tulee huomattuu jotain ihmeellisiä piirteitä itestä, mut en mä sit koskaan muista niitä ku pitäs kirjottaa johonki esmes tällässeen...hmm.

1. Kiinnostuin kunnolla piirtämisestä vasta ylä-asteen alussa ja rupesin piirtään puhtaasti alemmuuskompleksien takia.
2. Saan tosi herkästi huimauskohtauksia ja päänsärkyä, joskus pelkkä huvipuistolaitteen kattominen telkkarista voi laukasta pahan huimaavan olon.
3. Pidän liikunnasta, mutten harrasta sitä koska ei ole ketään kuka motivois harrastamaan.
4. Rakastan väkivaltaviihdettä, mitä verisempää ja sadistisempaa sen parempi.
5. Olen vuosia haaveillu suurkaupungin kaduilla elämisestä, esim jengielämästä.
6. Mulla on hyvä tuuri rahapeleissä, lapsenaki kerran sain sen isoimman summan yhestä hedelmäpelikoneesta.
7. Joskus tykkään pistää itteni fyysisesti äärirajoille, esim juoksen niin kauan ku voin pahoin tai muuten vaan rääkkään itteeni.
8. Rakastan vettä ja uimista, mutten ole uinut viimeseen 5-6 vuoteen.
9. Oon tasan kerran pyörtyny, ku ala-asteella kaveri juoksi täysiä päin ja sen ylähampaat osu mun otsaan (ja sillä ne murtu, mä selvisin pelkällä olemattomalla arvella).
10. Mulla on 2 isomman puoleista arpea jotka sain lapsena, leuassa n. 3cm arpi ku löin sen liukumäkeen ja oikeessa jalassa palovamma ku äiti tiputti mun jalalle tulikuumaa puuroo.
11. Mulla on ihan kauhee huivifetissi (pipot sun muut kuuluu tähä kans).
12. Oon aina ollu hyvä enkussa ja se melkeen vois olla mun toinen äidinkieli, ku jopa usein ajattelen enkuksi enkä osaa kaikkii sanoja suomeks mitä enkuks.
13. Mulla on ollu ihan tajuttomasti kavereita, mut vaan yks on säilyny tosi hyvänä ystävänä.
14. Pidän oman kodin rauhasta ja lähen ulos yleensä vaan tarpeen vaatiessa.
15. Oon tosi nirso syömään mitään ja se vaikeuttaa elämää aika helvetisti. Ei niinkään maku, vaan monien ruokien tekstuuri oksettaa.
16. Pienenä olin herkkä oksentelemaan ja sairastelemaan, mut nykyään oon tosi harvoin ees flunssassa.
17. Mun silmiä ja hiuksia on aina luultu mustiks ja monet on aina toitottanu kuinka kateellisia ne niistä on.
18. Mua on luultu pojaks jo pienestä asti, varsinki ku pukeuduin suurimmaks osaks veljen vanhoihin vaatteisiin. Oikeestaan vasta ala-asteen lopuilla rupesin saamaan ihan vaan itelle hankittuja.
19. ...Tosin olen vieläki ja monesti vittuilen seikalle, et miks oon syntyny tytöks. Tosin on tässä puolensa...
20. Rakastan kaikkea luovaa ja visuaalista ja se on yksi iso syy miksi pidän esim animesta.
21. Olen kunnon otaku ja se on pahentunu tässä viimevuosina. En osais elää ilman ja se kuluttaa hyvin pitkälle suurimman osan mun ajasta.
22. Rakastan kieliä ja enkun lisäks haluaisin oppia espanjaa, latinaa ja japania.
23. Rakastan ihan tajuttomasti maalien (varsinki ulkomaalit ah) tuoksua ja voisin impata niitä loputtomasti.
24. Mä myös haistelen mangoja aina ku hankin uusia.
25. Mun koko tän hetkinen elämä on netissä <3
26. Vihaan merielukoita, varsinki meduusoita ja kaikkia nilviäisiä.
27. Olen kunnon lihansyöjä ja varmasti tulisin hulluks jos en sais melkein jokapäivä lihaa.
28. Rakastan elukoita, varsinki tiikerit on hyvin lähellä sydäntä <3
29. Mulla on tosi huono tasapaino, huonot nivelet ja oon jäykkä ku puupökkelö.
30. Oon saanu traumat koulun telinevoimistelusta, julkisesta liikenteestä ja möröstä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti