Pages

lauantai 22. lokakuuta 2011

Päivä 16 - Näkökulmasi massa musiikkiin.

Joo oon VÄHÄN jääny listassa jälkeen, mikä ei oikeestaan mua haittaa koska ihan sama ja ööö ehkä mä vaan jotenkin semikunnialla yritän saada ne vuoden loppuun mennes kaikki kirjotettuu.

Ensin vähän hehkutan että ah, paskasta viikosta meinas tulla paskempi koska en ollu päästä huomiseen Cosplaygaalaan mut jee meen sinne sittenki. Näin niiku päivää ennen varmistu, josh. Ei oo loppuja ja kidun ajatuksesta et jos ne menee loppuu nenän eestä, mut let's hope not. Murhaan sit erään jos näin käy <3
Ja vähän päälle viikon päästä kilahtaa vuos lisää mun ikämittariini ja ah, halloween <3. Oon ikionnellinen et oon syntyny Halloweenina. Kauhuleffoja saa hamstrata ja ihan kunnol leffaanki ois tarkotus mennä. Sain myös hankittua sen sairaan ihanan figun lahjaksi itelleni (ähähä) ja varmaan kuolen ku se tulee. Oi mikä otaku olen >w<. Hurrr, kaikkee jännää siis, mistä nyt en sen enempää tässä pölise. On kyl tosi pahaenteinen fiilis et mua huomen kyrsii oikee urakalla.......

Mut joo. Massamusiikki, sillä varmaan tarkotetaan sitä mitä on kaikkien nykymenossa perillä pysyvien tiedossa ja sitä valtaimiston (nuorison) supersuosittua paskaa. Joo en tykkää. Ahaha, ei vaan iske. Just nää super tylsät amerikkalais poppihoilaajat sais mun puolesta olla vähemmän esillä, koska blaaah. Oon monipuolinen mun musamakuni suhteen, mut jos johonki mä heti kyllästyn on just nää supersuositut poppipaskat. Hyvä biisi on toki aina hyvä biisi mut.....en tiiä yhtäkään "massabiisiä" mistä pitäisin pidemmällä tähtäimellä aka yhden kuuntelukerran jälkeen. On toki näit jotain harvoja mitä kehtaa kuunnella useemmin tai paranee joka kuuntelukerralla...mut joo ei. Tykkään kovasti ei niin tunnettujen tekijöiden musiikista kumma kyllä (lue: niistä mistä ei kuule teinien/myöhäisteinien "kirkuvan"). Pop harvemmin iskee muhun (ellei oo tyyliin japaniks koska kieli on kaunis aina). Ja oon kovin kyllästyny amerikkalaisten pinnalla olevien ihmisten lauluääniin koska niis ei oikeesti oo niin paljo persoonallisuutta et jaksaisin innostuu pitemmän päälle. Mitä nyt joskus sillontällön jotain esmes idolsia sivukorvalla seuraa niin eihän niitä erota toisistaan, aina kuullostaa tosi samalta vaikka hyviä oliski.

Energisyys on mulle se avain musiikissa ja biiseis pitää olla joku tvisti melodiassa tai sanoissa, jossain et se jaksaa kiinnostaa. Sellanen erityinen kohta. Massamusassa niit tosi, TOSI harvoin on. Sanon tämän siis vähäisen radion kuuntelun ja nettimaailma tietämykseni pohjalta. Joo. Mut joo, en tuomitse mitään etukäteen koskaan, ainaki tähän pyrin hehehee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti