Pages

torstai 6. lokakuuta 2011

02. Missä haluaisit olla 10 vuoden kuluessa

Toi käännös on niin kaunis XDDD Joo, ei välitetä siitä.

Päivä 02 - Missä haluaisit olla 10 vuoden kuluessa


Njuu, toi on hiton paha kysymys koska mä en osaa ajatella ajassa noin pitkälle. 10 vuotta on ihan törkeen pitkä aika ja siinä välissä voi tapahtuu miljardi asiaa millä on paljon vaikutusta. Mut nyt ei tarviikkaan ennustaa vaan miettiä mitä ois kiva et tapahtuis. Joo siis ehdottomasti haluun näiden vuosien aikana oikeesti löytää sellassen elämäntavan, ettei se ois ainaista vittuilua ja perseilyä siitä miten kaikki aina menee päin persettä. Eli et vois olla jotenkuten tyytyväinen siihen mitä tekee ja miten on, se ettei stressaa joka ikistä pikkuseikkaa mitä tulee vastaan. Haluun kokemuksia ja nähä paljon asioita, niin et on jotain oikeesti muistamisen arvosta. Tooki tällässenä huomiohuorana tahon saada jotain vähän näkyvämpiäki saavutuksia, esmes näissä mun harrastuksissani saada aikaan jotain. Ja tietty se et ne vielä on elossa 10 vuoden päästä. Haluun olla motivoituneempi tekee asioita ja ehkä eniten saada oikeesti sitä itsenäisyyttä. Oon aika uusevo ja en ees kunnol pärjää itekseni missään, senki takia että olet saamarin laiska, joten tyyliin yksin asumaan muuttamine pelottaa ihan perkeleesti. Se et ryhdistäytyisin ois tosi hyvä juttu, se et alkasin välittää ja innostua asioista paremmin. Ja haluun olla henkisellä tasolla ehkä vähän parempi ihminen mun läheisiä kohtaan, avoimempi ja seurallisempi.

Ehkä viel enemmän mä kaipaan sitä vapautta. Siis tuskin tuun koskaan sitä saamaan, meinaan et pääsisin kaikista velvotteista ja vastuista eroon, mut et ne ei olis niin helvetinmoinen tuska. Toisaalta mua vähän pelottaa et tuun menettää tän mun lapsellisuuden ja rupeen tykkää ja olee sellanen tosi kuiva aikunen, et tyyliin otakuus musta vaik häviäis, mut silti ehkä voisin olla vähän kypsempi. Emmä tyhmä evo haluu koko ikääni olla, mut se tietty retardius on tietty kiva olla mukana. Oikeesti tosi vaikee sanoo mitää silleen kunnolla, koska mä en yksinkertasesti tiedä kunnolla mitä mä haluun tehä tai olla. Mä en tiiä mitä elämälläni teen ja meen aikalailla vaan virranvietävänä ja katon mitä vastaan tulee, sen kummemmin yrittämättä vaikuttaa asioihin. Jos jotain oon oppinu, niin liian odotuksen tulevalta on se pahin mitä itelle voi tehä. Mut itsekkäänä pelkuripaskana sanon, et jos mä en oikeesti tuu paranee tästä millään tavalla, niin sit mä haluun et ees luovuttaisin kunnolla. Et pistäsin pelin poikki, jos ei enää oo nousemista. Kaikist pahin mitä voi tapahtua, et mä jumitan tässä turhassa olotilassa ettei mikään tunnu hyvältä, muttei tarpeeks pahalta et se tappais mun elämänhalua. Jooo. Että tällästä paskaa tällä kertaa 8D.
--
Ihan näin muuten, viimeyö oli oikeesti ihan hirveetä kuraa. Joku ajattelemattomuus taas iski ja kelasin siinä illalla, et ei tää kuitenkaa mitenkää vaikuta jos vedän loput edit. Jooniivarmaa. Istuin 3 asti koneella, keskiyöstä eteepäi piirtäen. Siis voi fuu ei väsyttäny siinäkää vaihees ollenkaa ja menin taas nukkuu sen takii ku en haluu nukkuu sit taas koko päivää. Tosi paha virhe, tavallaan. Mul oli ihan tajuttomasti mielikuvia ja ajatuksia mitä oli mahoton hiljentää + se hervoton levottomuus. Mä en nukahtanu sitte millään, vittuilin vaan sitä ku ei rauhotu pää. Tuskin nukuin tuntiakaan putkeen ja heräilin kokoajan jos vähänki pääs sille horrostamistasolle. Siinä 8 aikaa aamulla tuli niin vittumainen kooma et luulin kellon olevan oikeesti jotain 5. Kyl mä varmaan jossain vaihees vähä paremmi nukahin jos ehin vähä untaki näkee mut perkele sano jörkäle ei näitä öitä enäää. Oon tottunu hyviin yöuniin nii tällänen satunnaine levottomuus on sit vieläki tuskallisempaa. Örrr.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti