Pages

lauantai 15. lokakuuta 2011

Päivä 12 - Luetteloi koko päiväsi.

10.00 - Heräsin, menin alakertaan olohuoneeseen lagaamaan ja syömään.
11.30 - Menin koneelle, kävin läpi kaikki oleelliset sivut, kettuilin hetken ja kavoin cossi tavaroita esille
13.00 Rupesin vääntää ja suunnittelee cossia, en edenny paljoakaan ja ravasin koneen ja keittiön välillä ku yritin miettiä mitä teen.
14.45 Jäin koneelle koska en edenny, katoin pari jaksoo MariaHolicia ja rupesin piirtää
17.00 Söin ja painuin takasin koneelle.
18.45 Alakertaan kattoon telkkaria.
20.00 Saunaan ja koneelle vittuilee tylsyyttä ja kattoo lisää MariaHolicia.
22.20 Kirjotan tätä

.....Näin komeesti tiivistettynä mun super mälsä lauantai. En mä ees muista mitä mä tarkalleen tein ja mihin aikaan, mä ajattele sellasta ku teen jotain phah. On ollu ihan tappotylsää tässä viimepäivät enkä oikeen pysty keskittyy mihinkään. Piirtäminen ei suju, cossien vääntö ei inspaa, koneella ei oo mitään tekemistä, pleeerghh. Tiedä mitä täs sit tekis. Noh, maratoonaan animea ja tapan todellisuudentajuni. Oon muuten huomannu et ku mul on tylsää mä syön enemmän....huvinsa kullakin? Örö. Huomenna saan tietää sen haastattelun tuloksen (ynyyyyy) ja tuota eipä tässä muuta. Elämä on tällä hetkellä aika pyllystä ku ei innostu oikeen mistään (minne se alkuviikon ihkutus kuoli?).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti