Pages

perjantai 7. lokakuuta 2011

Päivä 03 - Sinun näkökulmasi huumeisiin ja alkoholiin.

Njuuu. Jos mä tältä mun hysterialta ja levottomuudelta osaan kirjottaa mitään, haha...

Päihteisiin...mulla ei oikeestaan koskaan oo ollu mitenkään vahvaa mielipidettä. Eikä tietty kokemusta, alkoholia en oo yhtä siideriä enempää vetäny ja huumeita ollenkaan. En oikeesti nää niissä mitään järkeä, kun on paljo parempiaki tapoja rentoutua tai saada hyvä mieliala. Oikeesti mikä järki pistää aivan saatanasti rahaa johonki sellasseen, mikä tekee vaan tuhoo aikaseks. Esim just huumeet. Ei niitä menetettyjä hetkiä ja ..noh...nuoruusaikoja saa sit enää mitenkään takasin. Ja itku pitkästä ilosta, ehkä ne sillä käyttöhetkellä saattaa jotain auttaa jos on ongelmia ittesä kanssa, niinku parantaa mielialaa jne, mut sit sitä paskaa sataa niskaan jälkikäteen. Varsinki jos oikeesti harrastaa sitä touhuu aktiivisesti. Turha sit vikistä jos ne pilaa elämän ku ite on sen aiheuttanu.

Mut kyllä mua itteeni kiinnostais kovasti juoda itteni hiprakkaan. Puhtaasti uteliaisuudesta. Ois kiva tietää millanen ihminen sitä on alkoholin vaikutuksen alasena, vaikka samaan aikaan se vähä pelottaaki. Jos joku pepsiki parhaimmillaan vaikuttaa ihan saatanasti ja sokerihumala on aika..vaikuttava niin se et ois kännissä niin....mitälie sitä tekis. Hyrh. Joo ja mä rakastan juomista, siis ihan mitä vaan. Voisin elää pelkällä nesteellä. Joten senki takia mielellään pidättäydyn alkoholin suhteen mahollisimman minimissä, koska kuka tietää jos mustaki tulee sellanen säälittävä juoppo kuka vetää sitä paskaa naamaan joka viikko. Mä en vaan siedä juoppoja, ne on ahistavia ja se et kännissä ihmiset on ennalta-arvaamattomia on ..jotain niin vittumaista. Kännissä ku se vielä korostuu. Ugh.

....tjjjooo, en tiiä. Mulla ei oo mitään isompii kokemuksia näist jutuista, ku oon onnistunu välttyy niiltä, jos ei kaupungilla juoppoihin törmäämistä lasketa. Sanotaan näin, että vittuako välitän kuhan ei mun elämään vaikuta (vähä niiku kaikes muussaki).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti