Pages

tiistai 25. lokakuuta 2011

Päivä 17 - Kuluneen vuoden plussat ja miinukset.

Alan jo hyytyä, ähähä. Mmm, samapa tuo. Kirjotan nyttenki ihan muusta syystä kuin halusta jatkaa tota listaa. Njuu siis sunnuntai oli oikein ihana päivä sit loppujenlopuks <3 Oli se aika rääkkii istuu tuntikausia paikallaan penkillä, varsinki ku harjottaa väkivaltaa samalla mut en ois jääny kyl mistää hinnast pois. Ohjelma oli inspiroivaa ja hauskaa.. perkele itekki osallistu vähän liikaa ja sain jonkiasteisen mikrofonitrauman koska en muista yhtään mitään siitä hetkestä ku sain sen kapistuksen käteen XDDD. Joo. Huomasin muuten tässä jotain tosi outoo ja koomista. Löysin sivun missä voi laskee painoindeksinsä ja sen mukaan jos mä laihtusin tästä jotain vähän päälle 5 kiloo mä oisin jo alipainonen.....mitä? Oikeesti, en uskois XD minä laiska paska kenen elämäntavat on kaukana terveellisestä ja aktiivisesta. Taino...osaanhan mä joskus laiskuuttani näännyttää itteeni mut öröö. En mä kyl ees haluu laihtuu mitenkää erityisesti. Mut onhan toi aika....jännää et niinki lähel muka ollaa rajaa. Emmä nii laiha ole.

Aiheeseen siispä, taas tälläne ihan ihmeellinen mihin en oikeen osaa kunnolla vastata, koska paska muisti. Mut lyhyestä virsi kauniiis:

+ Pääsin vapauteen, ei enää pakollista koulua woo
+ Kivat kokemukset
+ Conit
+ Kaverit
+ Lähdin lopullisesti roolipelien maailmasta (aka colorista)
+ Hylkäsin koirien piirtämisen absoluuttiseen minimiin
+ Sain maistaa kunnolla itsenäistä elämää
+ Vanhempien ero
+ Oon viimeinki tyytyväinen mun piirtotyyliin

- Työpaskat
- Lahnauduin totaalisesti
- Erakoidun
- Satunnaiset rahaongelmat
- Vastuu ahdistukset
-- Terveydelliset ongelmat

.... En nyt ton enempää jaksa keksii mitää. Nyt pääsee lysähtää lakanoide välii lukee Koisuruu ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti