Pages

tiistai 11. elokuuta 2009

LOD

Tää on ihan kauheeta ivaa XD Mä olen hyvin herkässä tilassa ja repeilen varmasti melkeen joka viides sekuntti, ihan mille tahansa. Mut pitää yrittää pidätellä, koska lyödään vaikka vetoa että saan sydärin jos räkätän kunnolla. Kramppalee niin kivasti joka kerta ku repee. Terkkarin mukaan "sydämen lähellä olevien lihaskramppien" pitäs olla vaa hetkellisiä, mutta must tuntuu et tää rupee kohta krooniseks vaivaks. No fun TTATT

Koulu alko ihan kivasti. Maanantaina oli vaan lyhyt infotus tulevast syksystä ja jaettiin ekan jakson lukkari. Jee mulla on tiistait vapaita ainaki syyskuuhun asti \o/ Toisaalta, mä jostain syystä ehin jo tykästyä kouluelämään ja himaan jääminen ahistaa. Mikä on outoa, enhän mä koskaan ahistu kotiin jäämisestä. No huomisen jälkeen ei pitäs mikään vaikeus olla, kun heti ekat KOLME TUNTIA on ruotsia. Ja vielä luonnottoman aikasin. Oon tottunu herää n. 11.00 ja ne tunnit alkaa 8.30. Eli 7.00 herätys. 4 tuntia liian aikasin! Ja ruotsia! Arvatkaa kukaa nukkuu tunnilla *viittaa*. Pitää anella siltä maikalta, että voi suorittaa pelkällä kokeella (minkä reputan 99% varmuudella). Ja sitten pitäs tähän kaikkeen lisätä viellä fyssa jota en viime keväänä suorittanu >_< Mistähän mä sillekin ajan kaivan. Noh, saas nähä. Ja meillä alkaa perjantaina valokuvauksen opetus. Yay, pääsee rikkoo kameroita 8D Mut kyl se hyvin menee...toivottavasti. Oon joskus aika kääpä kameran kanssa.

Mut nyt takas päiväunille -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti