Pages

keskiviikko 5. elokuuta 2009

Sähläkäpälä

Voi miksi tää elämä kohtelee mua kaltoin TT_____TT

Mulla on järkyttävän paljo huonoa onnea ja olen muutenki hirvee sähläri, ettei tosikaan. Olen ollu tänään stressi päällä ja juossut melkeen ympyrää, joten tein itelle kaakaota rauhottamaan vähäsen. Ja isoon lasiin. Noh, käppäilin sen kanssa koneelle ja laitoin lasin pöydälle, istuutuen samalla. Ja sitten se iski. Mun hiha jäi siinä lasissa olevaan lusikkaan kiinni ja samalla ku istahin, koko komeus kaatu SUORAAN MUN SYLIIN. Just tänään sattu sit viel yhet parhaimmista housuista olee päällä. Tulos oli ku räjähyksen jäljiltä. Joka paikka on nyt ihan tahmassa. Mutsin matto meni pilalle ja niin tottakai mun housutkin. Ja ne viel sattuu olee vaaleenharmaat... nyt on ihan ruskeet. Vanhemmat ei oo päässy vielä kotiin... hittovie mut tapetaan tästä hyvästä. Mut sen siitä saa ku on kävelevä katastrofi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti