Pages

perjantai 15. lokakuuta 2010

LUNTA

JOO, täällä on satanu lunta! 8D Ei oo kyl kovin yleistä et ensilumi tulee tääl eteläs jo lokakuussa, hmm. No mut son hyvä asia, mä vihaan syksyä nii sais se talvi tullakki jo (ei sillä et pitäsin talvesta sen enempää). Piti taas rueta kirjottaan jotain, koska kerranki mulla on hyvä ja helevetin kepeä olo ku sitä teen. Ei mitään angstia tällä kertaa...ainakaa paljoa..Se vaan että selvisin mun taiteilijahaastattelusta aika nipin napin XD mutta selvisin!

Nosiis tää viikko on ollu yllättävän hyvä. Yleensä tälleen perjantaihin mennessä on ihan kökkönä ja helpottunu et viimeinki tulee taas se parin päivän lepo. Mutta nyt en koe sitä niin suurena helpotuksena, mikä on hyvä juttu. No maanantai oli sama paska itsensä, tosin viimeaikoina maanantait on ollu tavallista parempia. Mut sit alko paranee taas. Tiistai oli ehkä paras päivä koko 2 kk aikana. En oo koulussa nauranu niin paljon varmaan koskaa. Nosiis aikasemmin ku meillä oli eka seminaari niin meijät jaettiin 4 hengen ryhmiin. Tän ryhmän ois tarkotus tavata ainaki kerran viikossa ja keskustella omasta lopputyöstä, miten se on edenny jne. Aluks olin silleen et voi paska, pitääks mun osata selittää jotenki hyvin mun lopputyöstä, mistä en oo ees varma mitä mä teen. No mä ennen tätä tapaamista luonnostelin jotain maisemakuvaa. Siinä vaiheessa oli siis tarkotus tehä joku fantasia aiheinen maalaus, mihin yhistelen jotain "ulkopuolista" matskua esim nauhaa, ketjua tai johtoja. No sit ku mä menin siihen tapaamiseen, niin ai perkele. Mun ryhmässä sattuu olee ne kaikista rennoimmat ja hauskoimmat ihmiset koko luokasta keillä on viel aivan törkeen hyviä ideoita. Ku oli mun vuoro niin esitin sitä mun luonnosta, kaikki oli jo siinä vaiheessa silleen vooot, hei toihan on hieno idea. Sit ne innostu oikeesti ihan olan takaa. Ideoita tuli sieltä ja täältä ja mä sain nauraa itteni kipeeksi. Jostain syystä jutut meni sitten ihan minne sattuu, led lamppuihin, vesijohtoihin, lonkeroihin, rapujuhliin ja siihen että mitä ne pistää mut tekemään tän teoksen myötä. No ny ainaki on TÄYSIN kirkas kuva mitä mä teen lopputyöks, ai perkele olen nyt niin kiitollinen <3 Enskerralla ku tavataan mä olenki sit jo 18 niin mitähän ne sit mulle keksii.... Mut nyt tänä lauantaina, huomenna siis ois tarkotus mennä kattomaan pöllöleffaa. Vittu nauroin ku siitä tuli mainos telkkarissa ja äiti siin vieres sano et toihan sun pitää mennä kattoo, hyvin dissaavaan sävyyn siis. Ja sit myöhemmin kysy et mitäs leffaa me mentiikää kattoo..öö, jotain vaan. Joo mut siis sit ensin ensviikolla projektiviikko joka on meille kolmosille päätetty etukäteen, tai siis sai valita 2 kurssista mut se toinen on selvemmin graafikoille suunnattu. Mä menen siis kollaasi kurssille, jossa ois tarkotus tehä omakuva kollaasi valokuvista, aikakauslehistä, väripapereista..kaikesta mitä vaan käteen sattuu ja saa liimattua. Odotan innolla, projektiviikot kun on niin kivoja <3 Sit sinä perjantaina Biffen ois tarkotus tulla tänne kylään ja sit lauantaina mennään helsinkii tapaa Rebsua joka sattuu tulee tänne Hesaan päin ~ Helvetin utooppista et tapaan sen ekaa kertaa, raukka on ihan paskahalvauksissa ku se pelkää mua. Haha. No sit alkaaki mun oma syysloma ja sillon ois tarkotus saada mun taidehissan portfolio valmiiks ja HAKEE TÖITÄ yosh \o/ toivotaan etten mä taas jänistä, mun on pakko saada niitä et saan hankittua cosseja ja kaikkee muuta tarpeellista. Sit onki heti loman jälkee ne mun synttärit ja täysikäsyys. Can't wait! *A*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti