Pages

tiistai 5. lokakuuta 2010

Luuuserii

.....................................Mitä se nyt on taas tehnyt, kulkee varmasti monien (lähinnä mun) päässä kun näin taas alkaa ittensä sättiminen, hnh. No mutta siis... PERKELE. Mä luulin jo etten mä tästä enää säälittävämmäks olennoks voisi muuttua mut..noh..näköjään voin.
No siis jos on lukenu tätä blogia viimeaikoina niin voi varmasti huomata ettei mun elämäntavoissa oikeen työ/koulumoraali loista ja aika kuluu lähinnä tässä näppäimistön äärellä (ihan vituttaa myöntää).. Nyt otin sen seuraavan askeleen pahempaan nolifettämiseen. Kaikkien rakastamat(ko?) nettiroolipelit ovat siis mun sydämeni vieneet. No tällä hetkellä yks tietty mut kuitenki. Tänää piti mennä kouluun, aamulla mietin et nah, meen tuntia myöhemmin ku en jaksa vielä lähtee.. tein sen erheen että menin koneelle, sitte ku ois pitäny lähtee nii ajattelin, et ehkä meenki vasta 2 tunnin päästä.. 2 tuntia meni ja jotain puolta tuntia enne ku ois pitäny mennä niin eksyin löytämään just tollassen nettiroolipelin, final fantasyn tyyppisen sellassen (en oo mokomiin enne perehtyny nii varmaa kaikki on samanlaisia). Saattohan sen arvata etten mä enää minnee kouluu pääse, mikä tosin ei haittaa koska emmä siel ois mitää osannu tehäkkää. Mut mulla meni tohon peliin runsaat 2 tuntia, niin etten ees tajunnu.. Eli näin suoraan sanottuna voidaan väittää että lintsasin koulusta nettipelin takia. Voi kyllä, näyttääpä tuo niin hienolta kirjotettuna, ai että. Ei voi ku huokasta, varsinki ku mä oon nyt siihen ihan koukussa. Siitä asti ku maltoin lopettaa sen pelaamisen nii päässä on jankannu miten nolife sitä oikeesti osaa olla. Voi paska millon musta näin nörtti on tullu X"D Hnnn, sekin etten mä oo viimepäivinä oikeesti kyenny keskittymään yhtää mihinkää, tää stressi alkaa käydä sietämättömäks. Jouluna vasta voi odottaa helpotusta ku meillä alkaa työssäoppiminen et saa vaan keskittyä maalaamisee. Jos mä nyt sinne asti selviän..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti