Pages

lauantai 20. marraskuuta 2010

Hihihii

Mun aivot on liian kärsineet että jaksaisin oikeesti luoda jotain henkevää tekstiä. Mutta jotenki tää lauantain myöhäisillan/yön blogaus on jääny päälle, syytä tälle en tiedä. Varsinkaa koska en oikeesti tunnu muistavan mistään mitää heti ku sormet osuu näppiksille 8D

Ensviikko on vika täysinäinen marraskuun viikko.. se on aika pelottavaa. Ei oo koskaan aika tuntunu juoksevan _näin_ nopeesti, tuntuu ettei täs ehi mitään tekemään. Salee kohta taas sanoo että apua kesä on jo täällä! Nojoo, eipä tätä talveakaan olla eletty ku vähä aika niin ei ehkä pitäs sinne asti jo suunnata. Yleensä tässä vaiheessa olisin jo hyvin joulumoodissa, mutta olen edelleen siellä alkusyksyssä niin yritä sitä sitten päätä ohelmoida ajantasalle. Eiköhän se sieltä kömmi, kun vielä kiivaammin se näkyy kaikessa. Viikko on ollu aika peruskauraa ettei oikeesti tuu mitään kummempia mieleen, se vaan että tulipahan jotain oikeesti yleishyödyllistä tehtyä, vaihoin pankkia ja hankin paypalin jeee. Töitä....no se on työn alla, kyl mä tän vuoden puolella niitä aattelin vielä kysellä. Toivottavasti. Yleisesti ottaen siis ihmeen hyvä viikko. Olen aina kuvitellu että mulla ois hiton paska arpaonni, mutta tänään oli toka viikko lottoamista ja sain 4 oikeen, go me! Viimeviikolla se oli 3 oikeen jos nyt sit vaik ensviikol tulis 5 oikeen. Olen varmaan harvoja lottaajia kuka sanoo näin, mutta en kyllä ikinä tahtois saada sitä 7 oikeen (varsinkaa ainoana), se vaan synnyttäis hirveetä stressiä ja painetta omistaa niin vitusti rahaa. Mutta ei siitä sen enempää.
En ny koe mitään suurempaa tarvetta avautua näistä muista pienistä jutuista mitä kutsun elämäksi, mutta jotain on kuitenki tullu vastaan mitä en malta olla tänne pistämättä. Nimittäin tämä yksi, maailman piristävin juutube video, en kyllästy siihen koskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti