Pages

sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Ärrin purrin angstia

Arghhh. Nyt kismittää!

Mulla on ihan kauhea inspikato menossa, että ihan angstia aiheuttaa. Ja kun olen tällänen itsekeskenen pälli niin syykin on ihan sanonko mistä. Saan nykyään (tai ainakin siltä tuntuu) todella huonosti palautetta kuvistani. Mä olen hirveä narkomaani palautetta kohtaan. Se pitää intoa pystyssä ja kaikkihan me tykkäämme kun inspaa. Rupean evottamaan kun kuvat menee sokeille näytille. Se tarkoittaa vaan sitä, ettei kuvani aiheuta mitään tuntemuksia ihmisissä, nei merkitse kellekkään mitään. Ovat kun roskaa. Vähemmästäki sitä tekee mieli heittää hanskat lokeroon. Ähh. Asiaa pahentaa se ettei oikeesti kukaan ymmärrä. Sanotaan että elä ota ittees, sähän piirrät omaksi iloksesi. Ja peet. Jos mä piirtäisin vaan itelleni, en julkaisi kuviani missään. Olen hirveän kunnianhimoinen ja koska olen jonkinasteinen perfektionistikin niin eihän keskitason taiteilijan titteli todellakaan kelpaa meikäläiselle. Siis jokainenhan jo varmaan tässä vaiheessa tajuaa, että isoin vika on itessä. Niinhän se on mutta ei se palaute olisi pahasta. Kuten monissa lapsenkasvatus ohjelmissakin sanotaan, että lapsi oppii ja tekee kun sitä kannustetaan (lapsihan minäkin olen). Ei sitä jaksa tehä elämässä mitään jos sinua ei huomioida asioissa, joita kohtaan sinulla itsellä on intohimoa ja mistä oikeasti nauttii ja olet hyvä, tai ainakin luulet olevasi. Ja sitten epäonnistumisia vaan korostetaan.

Vähän kuitenki muutakin asiaa lisään. Mihinkäs muuhun kun seinämaalaukseen liittyen, tämän hetkisen elämäni suurimpaan kohokohtaan. Surullistä, tiedän. No siis on enää..hmm..4 päivää aikaa tehdä sitä seinää. En ole edes pohjaväriä saanut. Heh heh. Sen siitä saa kun laiskistuu ja kärsivällisyys pitempään puurtamiseen sen kautta vähenee. En jaksa enää kun vetää VAJAAN TUNNIN pituista päivää. Menee hermot ja energia, kun samanlaista liikettä tekee kauan. Sei aktivoi aivoja ollenkaan. Ja ainoa tapa miten meikäläisen mielenkiinnon saa pidettyä on yksityiskohdat; tottakai rupesin tekemään mahdollisimman yksinkertaista maalausta. Ei mitään yksityiskohtia, pelkkiä isoja värialueita. Tylsää. Olen tylsä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti