Pages

keskiviikko 3. elokuuta 2011

Gurr

Mikäs sen kivempaa ku hikka sillon ku on ihan herkkänä.... ynyy.
Kato sainpas itteni kirjottaa. Tämän järkevyyttä kuitenkin kyseenalaistaen. Eilen olin ihan törkeen väsyny, jostain syystä. Iltapäivällä voimat loppu et piti taas lösähtää, vaikka ei missään nimessä sais ku kello näytti 18.00 ja siihen aikaan nukkuminen on itsemurha. Ihme sain itteni ylös ennen seittemää, vaikka vähän kamppaillen. Viimepäivinä en oo pahemmin vedelly päiväunia, mikä sinällään on edistystä. Oon joku vitun kissa, voisin oikeesti nukkua päivät, välillä käydä syömässä ja kävästä koneella lagaamassa. No niinhän tää aika on taas pitkälle näin mennyki. Työhaun suunnitelmassa pysyminen ottaa koville, yritin tossa aikasemmin lukee sen työnhakuinfon mikä pitäs viikon sisää kuittaa luetuks...herranjestas ku aivot menee syväkuolioon ennenku pääsee ees alkuun. Sellasta tekstivuorta aiheesta mikä ei jaksa innostaa on keskittymiskykenemättömälle lahnapaskalle aikamoinen duuni jo itessään.


Mitähän mun unet taas yrittää viestiä mulle. Oon jo kahtena yönä peräkkäin nähny coni unta. Molemmat yllättävän samanlaisia vielä. Ekassa yritin epätoivosesti saada cossia niskaan samalla ku kävelin conialueella ja törmäsin pariin randomiin ihmiseen, keiden kans rupesin juttelee ja ystävystyyn ja sit raahasin ne meijän johonki asuntola tyyppiseen huoneeseen mis yritin vielä vääntää peruukkii päähän. Samanlaista viimeyönäki, tosin nyt oli cossi jo päällä ja meijän piti osallistuu johonki kisan tuomarointii, lähinnä joidenki konkarien kans jutellessa. Yleensä kaikki mun coniunet on sellassia superahistavia et jotain unohtuu tai yrittää tehä jotain muttei millään kykene, vähä niiku sellasset juoksu unet et vaikka miten juoksee niin ei etene ollenkaa. Tai sit ne on sellassii semirealistisii et oon Biffen kans ja joskus Siviki on mukana, eikä näihi muihi ihmisii reagoi. Nyt sit on ollu ihan päinvastasia. Hmm. Se sama sentää on, et paikka on aina jotenki semiautio koulualue, sellanen ennen conin alkamista olonen... mistähän mun aivot repii näitä. Ja nää jää aina tosi tarkasti mieleen. Ehkä mun pää haluu, et rupeisin tekee tota mun cossia. Kerranki suht ajoissa.

Eilen mulle saapu paketillinen laseja testattavaks, ilmeisesti saan siis viimein uudet. Eipä ne kovin näist nykysistä eroo, kokonaan mustat vaan ja vähän kapeempi tää kehysosa. Ihan läpällään tilautin (netistä näitä siis hankkimas niin voi tilaa 6kpl kehyksii testattavaks ilman ostopakkoo) myös sellasset turkoosihtavan siniset, jösses näytin harvinaisen retardilta ne päässä, varsinki ku mun hiukset on nyt tällässet epämääräsen kuparisen punertavat nii helvetti mikä väriyhistelmä. Loput oliki mustia, en varsinaisesti rakastunu yksiinkää mutta paremmat ne ois ku nää nykyset. Viikko sitte ku käytiin Jumbossa/Flamingossa kattoo uusin Potteri, niin kävästiin kokeilee huvikseen Nissenin alennuslaseja. Sielt otin sellasset mustat, suht isot "hipster lasit" ja kokeilin et miltähän näytän, äiti nauro siin vieres et eikai tollasset nyt sulle sovi. Sit ku pistin päähän nii se rupes skitsoo et miten vitun hyvin ne sit kuitenki sopi, pidin itekki, mut just sattumalta ne oli ne ainoot missä ei ollu sitä alennustarraa..ei sit otettu. Sääli. Pitäs nyt jaksaa raahaa perse optikolle hakee reseptii, joku niinki helppo asia taas tuntuu niin paljon vaativalta.

Mitä tulee tähän mun vatsavaivaan..taino ei ehkä niinkään suoranaisesti pelkkä vatsavaiva ku se on enemmän oikees kyljessä/alavatsassa.. nii on se helpottunu täs päivän parin aikana suht paljonki, nyt ku maltan olla tökkimättä siihen. Mut silti se aristaa aivan saatanasti välillä, varsinki ku on maaten, nii kai se pakko on varmuuen vuoks käytävä tutkituttaa. Hyi vittu ku kuvittelenki niitä mahollisii tutkimustoimepiteitä..hei en mä haluu taas läpikäydä sitä noloo paskaa pliis. Waah.

Elelen tässä vielä tän muutaman päivän enneku soitan sen ajan, ettei taas tuukki sitte tätä et hups paranin ennenku ehin ees sinne lääkärii. Muutenki varmaan pystyn keskittyy muihin asioihin, ku Biffe tulee tänne to-pe väliks. Siitäki melkein vuosi ku se kävi viimeks, mikä nyt pikaseen ajateltuna ei tunnu niin pitkältä ajalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti