Pages

maanantai 1. elokuuta 2011

Siirappia

Joo tuota tää blogi, syystä tai toisesta, näköjään kärsi aika kivasti ku tein ton cosplay painotteisen möhkäleeni. Tai sit vaan mä en oo yksinkertasesti jaksanu ollenkaan kirjottaa mistään elämänmenosta, tai ennemmin ettei mulla oo ollu mitään mistä kirjottaa cosseihin liittyvän paskan lisäks. Se on tätä kesää kun ei oikeesti tee mitään. No nyt on tämä ihan mahottoman laiska aikakausi päättymässä ja kohta onki syksy. Mä taidan ottaa sen tavallista ahdistavammin vastaan, näin viimeyönä jopa unta missä katoin ikkunasta ulos ja näin puiden jo pudottavan lehtiään ja.. skitsahdin että eihän se nyt vielä voi tulla. Jännää.

Hyi ÄLLÖJÄ

Millonkohan mä saisin taas kirjottaa niin, ettei mikään mustaa mieltä. Päällimmäisenä on se ilmeisesti perinteinen, joka kesän loppuun kuuluva vittumainen "sairastelu" putkeni, mikä vetää taas sellasset ahistukset ja paniikit niskaan ei voi hyvä luoja. Mun kroppa on niin trolli, oikeesti. Yritä sitä sit miettiä et millon oikeesti on jotain vakavaa meneillää ku se kusettaa mua koko aika. Jos mulla jotain on niin vitunmoinen luulosairaus. Viimevuonna mulla oli tää ihme sydänpaska ja nyt häränpersettä vetelee mun vatsani. Jumalauta se kaikista hirvein paikka, mihin voi koskaan sattua. Ja en tiedä miks, mutta aina nää ongelmat alkaa sillon ku mut jätetään yksin kotiin (aka vanhukset lähtee pohjoseen..tai tässä tapauksessa vanhus). Mä en näköjään pysy terveenä omillani. Tosiaan se 2 ½ mitä nyt olin heinäkuussa itekseni, viime maanantaihin siis, on ollu aika vittumaista aikaa. Kai se mun aivan mahtava ruokatottumukseni otti vähän liianki valtaa ku sai päättää syömisistään ihan omatoimisesti. Sillon se oli vielä sellasta tavallista, harmitonta "tahon kaivaa mun suolet ulos" vittuilua, mut nyt perkele tässä viikon sisään se otti ja riehaantu oikee kunnolla. Joka päivä on ollu tosi epämäärästä, ahistavaa vatsakipua mikä ei oo sellasta mitä se yleensä on. Se on siis melkeen kokoaika päällä, sellanen semivoimakas ahistava paine ja välillä vähän mitäkin, vähän missäkin. Aivan uskomattoman ahistava ja epämiellyttävä, mä en osaa olla yhtään aloillaan ja paniikki iskee vähän väliä. Ja koska mä just oon niin mestari panikoitumaan luulosairaudessani, niin ehdin jo kaikenmaailman umpisuolentulehusta ja muuta rueta pelkäämään (vittu, pelkään vieläki). Mistä vetoo et menin ja pahensin koko vaivaa just sen takia. Ja mä oon tällänen aivan ihmeellinen hiton retardi idiootti, kuka on sellanen et jos johonki sattuu vähääkää enempää, niin sitä on pakko oikeesti räpeltää, tökkiä, hakata ja tulee sellanen olo et prkkkll nyt haen puukon käteen ja kaivan sisukset ulos. Joo, se varmasti helpottais oloa, jos jotain vikaa niin se kaikki on korvien välissä. Voisin melkein luvata ettei mulla olis tällä hetkellä läheskään niin huono olo, jos malttasin pitää tökkivät käteni pois niiltä aroilta alueilta (miks toi kuullosti sairaan häröltä).
Kyl mä kuitenki luulen, et pikkuhiljaa on pakko mennä sinne lääkäriin, vaikka sit taas toteemaan ettei täs oo mitään ongelmaa. Mun vatsasta on tullu niin tajuttoman herkkä, kipee ja turvonnu et vittu tässä pysty normisti elämään. Hyisaatana taas lääkäriin, eiiih vitun kroppa miksi vittuilet mulle.


Joo, sainpahan ton rantattua ulos. Jotain hyvääki hei (...voiko tätä sanoa hyväksi?) on tapahtunu, pääsin viimein tänään pelkuruuteni yli ja raahasin perseeni sinne työkkäriin. Kamala paikka ja nyt pitäs olla ahkera pieni evopallero ja hakea töitä laaditun suunnitelman mukaan.. ja hakee joku ihme työharjottelupaikka kuukauden sisään tai jotain. Ynyy, aikuisuus on perseestä, antakaa mun lahnata, mun motivaatio työnhakemiseen vähän kuoli. Mutta ku se on vaan pakko. Ei multa koskaan mitään tulla kysymymään mitä mä oikeesti tahon, joudun aina tyytymään siihen vähemmän kivaan vaihtoehtoon.

Hmmm-mm, pysyn pitkälle järjissäni vaan tän ihanan otakuilun kukkiessa. Oon tässä kuukauden aikana hamstrannu taas aivan saatanasti (lievä liioittelu) eri anime ja manga sarjoja. Ihan vitusti. En kahesti oo kyllä harkinnu, että mitä sitä rupee seuraa vaan vedän vaan ja sivistän itteäni. Mutta, pari fandomia on ottanu nyt kyllä musta niin pahan vallan et en ees muista millon olisin näin paljo skitsonnu mitään sarjaa. Ekana paljon aikasemminkin hypetetty Air Gear <3 Kuinkahan monta kertaa mä oikeesti osaan rakastua siihen sarjaan uudestaan ja uudestaan. Varmasti monta, koska sain viimein sen mangan kiinni ja jumaalauta mitä matskua *u* Ohgreat on mun jumala, ihan oikeesti. Voin vain ihmetellä sen tajutonta mielikuvitusta ja skilliä. Ahh <3 Ja se mokoma on oikeesti niin aivopessy mut, niinkin ettei varmaa mikään fanservice tuu koskaan mua hetkauttamaan enää hahaha. Vuh. Ja mä sitten vielä lisäkiksitän, ku manga pokkariversionaki rupes taas pyörimään ku vaihtovat kustantajaa. Tää on sellanen sarja et se saa vitusti syvyyttä varsinki hahmokemioissa, ku lukee uudestaan ja tietää asioita mitä ei ekalla kerralla tienny. Ehdoton feivini on Air Gearista syntyny, vituttaa vaan niin tajuttomasti et se ei oo niin suosittu mitä haluaisin, siitä on vaikee löytää mitään (ficcejä sentään löytyy uuhjea).

Oh Tumblr, kun tuot eteeni tällässiä <3

Ja sit Ao no Exorcist (miksen mä koskaan osaa kirjottaa sitä heti oikein). Hoomnomnom, tämä hieno uutukainen <3 Oikeesti varmaan ainoo sarja koskaan ikinä, missä diggaan niin animesta kuin mangastakin yhtäpaljon, ellen animesta jopa hitusen enemmän koska värit/äänet/animointi <3. Sunnuntait on tällä hetkellä siis se odotetuin päivä viikossa, ku uus jakso ain ilmestyy. Tosin nyt ei oo vielä uusinta ilmestyny tekstitettynä ja heti huomaa kuinka sitä odottaa, kuolen tänne varsinki ku siitä on ehitty jo juoruta, HMPH! Tumblr on paha paikka, siellä spoilataan aivan jumalattomasti kaikkee (paitti että paras mesta koska en ois koskaan muuten saanu tietää et Karnevalii saa pokkarimuodossa ja sitä julkastaan aktiivisesti). Mä en ymmärrä näitä ketkä skitsoo siitä jos jostain sarjasta tulee massaa.. mä oon ihan tajuttoman ilonen et Aosta on tullu tietyllä tavalla massaa koska sit sitä matskuu ja fanivääntöö löytyy saatanasti, sellanen kiva runsaudenpula melkeempä <3 voi fandomittaa paljo ankarammin ku sitä tunkee joka tuutista sillee wohoo \o/ Soundtrackeja olen soitattanu kovin kuumeisesti ainaki.



Äyhh, tulipas taas tekstiä. Emmä tiiä, jotenki tuli sellanen et hei jospa sitä kokeilis jotain niinki vamoa ja yrittäis päivittää joka päivä, sillon ei ainakaan oo unohtanu mitään ja tekstiki on paljo miellyttävämmän lyhyttä. Tai jotain, emmä tiiä onks mul tarpeeks elämää, ajatuksia tai aivotoimintaa tarpeeks sellasseen. We'll see. Eihän tätä blogia enää kukaan pahemmin ees seuraa hehehee mut lukasimpa tässä ite noita vanhoja postauksia, niin kyllä niistä itelle joku hyöty on, jos vaan kirjottais oikeesti vähän tarkemmin, en mä niit asioit enää muista tällee jälkikäteen niin selkeesti. Et ois ihan hyvä jos rupeis vähän tiivistää tahtia ja enemmän sisältöö tekstiin, niin et on joku konkreettinen muisto miten vitussa mä oikeen elämääni elän. Mullakun ei mahu nää jutut päähän ja muisti kusee muroihin joka aamu. ..... mut nyt oon taas toistaseks hiljaa, SHH.

AINIIN, koska oon ihan tajuton mulkku linkittäjä ja oikeesti kuvittelen et tääl käy viel jotain porukkaa ketkä ei oo jotain vakiostalkkaajia niin tässä linkki mun Narniaan: http://mourum.tumblr.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti