Pages

sunnuntai 14. elokuuta 2011

...niinsiismitä?

.... Kirjoittelen taas oikeesti niin järkevään aikaan. Mä en näköjään osaa suoltaa ulos mitään kuin yöaikaan, kello melkeen yks ja pitäs kömpii nukkumaan ku väsyttääki aivan saamaristi viimeyön vähäunisuuden ja levottomuuden takii. Mut aaarghh tuntuu et täst yöst tulee samanlainen, etten mä pysty rauhottuu ja hiljentää päätäni. Jännittää ihan saamaristi ja pyörin ympyrää ku hyrrä. Jösses mihin kaikkeen sitä meneeki mukaan XD

Maanantai, siit tulee aika jännä päivä, aivan varmasti. Monet muut varmasti jännittää koulun alkua mun mut jännitys on vähän eri asiaan kohdistunu. Nosiis maanantaina (aka aamulla) raahaan perseeni stadiin Biffen ja Sivin luokse kyläileen ja viivyn siellä sen yön. Ei tässä mitään, onhan se sairaan kiva päästä chekkaa niiden kämppä ja muutenki taas semipitkäst aikaa päästä hesaan ja näi mut voii perkele mitä ne on menny keksii. Oiskohan ollu viikko sitte ku Biffe käski mun tulee sinne yöks ja muuta. Siin samal sivus salakavalasti sana homobaari ja mulle jäi sellanen fiilis et joo mitä läppää se siel heittää. Toisaalta tuli tunne et vittu ei kai se oo tosissaa. Onhan siitä pitkä aika sitte ollu ainaki kerran puhetta et joskus tulevaisuudessa sinne päätyis (stalkkaa ihmisiä) mut .......... mitä? Eilen illalla se siis sano että ihan tosissaan me sinne homobaariin ollaa nyt menos maanantaina, seki ku Sivil on synttärit. Mitä? Voii perkele sitä hysteeristä naurua ja paskahalvaus paniikkia mikä mua on nyt siitä asti riivannu. Minä, baariin? You're kiddin' me, right? Kiskovat mut täältä mun nolife luolasta baariin, homobaariin vielä. Eiii sinä mitää kyl mä sinne oon ihan huvin vuoks aikonu joskus mennäkki (voin varmaan täs vaihees suoristaa etten mä oo heteroo nähnykkää) mut siis se oli että tyyliin piiiitkällä piiiitkällä tulevaisuudessa vasta tulis näin käymään, ei sillon ku mä perkele oon ollu täysikänen vasta vajaan vuoden.  Whaaaaatttt. Joo, panikoin, paskon housuihin. Baariin. Minä.... apua voi vittu. Uusia tilanteita, ympäristöjä..MITÄ. Ja sitku niilt molemmilta tulee viel extra kaverit mukaan niin voihan perse minä siellä jonain ihme keskikapulana. AAAAHHHH ku kuolen jännitykseeen, mitä te teette mulle, olen epäsosiaalinen luolaotaku, emmä kuulu baareihin. Noh, saas nähä minkälainen kokemus se on. Tsiisus...

Tänään piti kävästä vaatekaupassa jo ihan tänki takia ku mun vaatekaapin sisältö on niin helvetin monipuolinen et kehtaan joo paljon mennä jonnekki vastaavaan paikkaan mun perus kleduissa, nevöö. Samal oli sit tekosyy mulle hankkia pitkään haikailemani musta kauluspaita aaah miksi musta sovit mulle niin hyvin.

Emmä tiedä, tuleehan sitä tietysti tehtyy paljon vitusti muutakin mut mä en osaa puhistaa päätäni nyt ollenkaan, mä en handlaa uusii asioita oikeen hyvin ja hermostun ihan tajuttoman herkästi jos en tiiä yhtään mitään miten asennoitua ja olla jajaja..tehdä...yees.  Mmm. Kokemisen arvoinen, I hope. Eipä sitä sit muuten oo täs kovastikkaa tullu mitään tehtyä, maratoonannu animee mä oon päivät lähinnä. Muutenki nyt tästä viikost tulee salee hektinen ku on se lääkärikäynti ja työnhakuun liittyvii asioita ja muuta paskaa. Mitä nyt siihen lääkäri hommaan tulee niin vituttaa aivan saamaristi koko touhu, oon kahen vaiheil perunko koko ajan vai en. Kokoaika olo on parempi, mut sit kuitenki välil tulee sellassii kohtauksii et äyyh kuolen. Mut mä en nyt yhtään pidä ajatuksesta et meen sinne ronkittavaks ja taas se sama tutkimusrumba mitä viimesenä 2 vuotena, kaikki verikokeet ja muut paskat. Nouuuh. Mikä hei parasta, mun pitää raportoida enemmän tai vähemmän tärkeist asioista aina äidille, mielellään vähän etukäteen, mut vittuako koskaan pystyn. Se ei tiiä tästä baarihommasta eikä lääkärihommasta ja mä varmaan taas päädyn tokasee sillee nopeesti jälkikätee et näin tuli tehtyä. Parempi se ku et meen lörpöttää naamakirjaan ja sit se saa kuulla siitä sisaruksiltaan ketkä mä oon tyhmänä hyväksyny kavereiks siellä. Mikään ei pysy salassa, ngh.

Ahistusta kaikkeen lisää tää iänikuinen syksyn tulo masennus. Vihaan tätä aikaa ku kesän lämpö ja valoisuus loppuu, pimee tulee aikasemmin kokoaika ja on kylmää. En pidä, enn. Ihan perseestä koko aikakausi. No mikä nyt ei ois. Äööö jospa mä meen tosiaan nukkumaan ja vittuilen aamulla sitä etten tiiä mitä tässä pitäs osaa keskittyy tekee ku tämä työssäkäyvä äpärämme on niin väsy et se meni jo nukkumaan enneku pääsin koneelle.. shhaa. Hyi apua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti