Pages

maanantai 8. elokuuta 2011

Nyt hei oikeesti

Nununuu, vieläkin pähkäilen miten vitussa pääsen tästä kesälahnauksesta eroon. Pitäs saada se..öö..koulumentaliteetti jostain kaivettua etten oikeesti vaan lusmuile päivät pitkät. Ununuu enköhän mä tästä kohta jossain vaiheessa saa jotakin tehtyä..

Tänä aamuna mulla tuli ihan tajuton hinku päästä ulkomaille. Ei silleen nyt heti, mut et joskus uskaltautuis lähtee jonnekki Suomen ulkopuolelle. Koskaan en oo niin tehny, laivaan tai lentokoneeseen en oo jalallanikaan astunu eikä ajatus siitä oikein kiehdo, mut ois silti tosi kiva nähä muuta maailmaa. Ekana tuli mieleen Englanti, sinne tahtoisin kyl mennä ihan senki takia et se on niin suhteellisen lähellä. Toki haaveilen kanssa Australiasta, Amerikasta, Espanjasta ja Japanista. Mielellään maat missä puhutaan enkkua, koska mua sit taas ahistaa ajatus etten ymmärrä maan kielestä paskaakaan ja muutenki tekis aivan pirusti mieli testata omaa kielitaitoa käytännössä, siis puheen kautta ja arkielämässä. Ei siinä ois ees hirveesti uutta, mä oikeesti kokoaika ajattelen monia ajatuksia enkuks ja ku puhun itekseen niin sekotan enkkua ja suomea jatkuvasti. Se on mulle ku toinen äidinkieli, ihan huomaamattaki. Monesti saatan kokopäivän elää henkisesti enkunkielisessä maailmassa ja havahdun ku pitäs puhuu perheelle/kavereille suomee XD. Mutta niin, ehkä joku päivä sitä uskaltautuu käymään jossakin, ainakin kovasti siitä haaveilen.

Mm, tänään sain sitte soitettuu sen lääkäriajan. Ensviikon keskiviikolle se on ja sanoivat et jos se pahenee niin pitäs soittaa heti 8 aikaa aamulla et sais sinä samana päivänä ajan. En usko et niin käy, tää on helpottunu jo nyt ihan kivasti, muttei kuitenkaa oo hävinny yhtää minnee. Paskin olo on lähinnä just näin yömyöhään (klo on nyt 0.12) ku iskee muutenki väsymys ja näin. Vähänkö kuolen taas vitutukseen jos tää on taas tätä vainoharhasuutta ettei mul ookkaan mitään varsinaista vaivaa. En taho sitä (vaikka sit päänsisästä) leimaa et ravaan lääkärillä joka pikkuvaivan takia. Sormet ristiin ja toivotaan et se on tulehus...ahaha.

Pitäs nyt viel niitä töitä hakee. Arghhh ku mun aivot pistää hätäjarrut päälle heti ku ees yritän. Oi miksi ettei suostu toimimaan, oi miksi. Oon taas vaan lähinnä pelannu Gaia Onlinessa zomgia ja piirtäny. Jostain mulle taas tupsahti se mystinen asia kuin inspa ja oon piirtäny ihan saatanasti tässä viime päivinä. Ainaki mun mittakaavassa. Toisaalta se on tosi vituttavaa ku sit iskee tää saatanan alemmuuskompleksi vitutus mikä ikinä onkaa, et oma tyyli näyttää taas niin hirveeltä. Ihan paska. Angst. Jos vaan pystyis olee tyytyväinen omiin duuneihin niin mikäs tässä.

Äyyyyh nyt iski black out. En muista enää mitään. Fuck. Kai sitä pitäs kömpii nukkumaan, seuraavista päivistä tulee varmasti viel tylsempiä ku yks karkas sveduilemaa Gacktin keikalle, nynyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti