Pages

tiistai 7. heinäkuuta 2009

Märkää meininkiä

Huoaah. Olen nyt jo ihan ..sekasin, vaikka viikko vasta alko. Ehin varmasti saamaan sydärin ennen sunnuntaita.

Mut ihan kivasti viikko alko. Biffe tuli meille yöks eilen, omg. Mulla ei ole koskaa ollu ketään kavereitä yökyläs, vielä vähemmän sitte sellanen kenet oon tavannu netissä. Pelottavaa. Oli kyl helvetin hauskaa, sain taas nauraa itteni kipeeksi. Ja hauskasti just ku vietiin se juna-asemalle, ei menny kauaakaan kun rupes satamaan. Sain sympatiaa pilviltä, jee.
Ja mä varmaan kohta räjähän tän piilari homman takia. Mä kokeilin niitä tossa eilen ja tottakai oli jotain vialla. Olen juossu muutenki iha tarpeeksi optikolla, arghh. Nyt pitää sit taas soitella sinne ja tilailla sitä ja tätä. Veetuttaa koko homma. Kaikki aina pitää tulla nii viimetippaan. No, pitää yrittää unohtaa se huomiseks. Mennään käymään helsingissä noutamassa printtejä ja muuta kivaa. Toivottavasti sade ei pilaa mitään. Muutenki iha kidun täällä näitte myytävien kanssa. Laiskottaa taas perkeleesti ja on todella pahasti kaikki kesken. Eikä oo ees kun vajaa 3 päivää aikaa! Herranjumala ku teen kaiken näin myöhään. Sietäis joutua ruoskittavaksi. Tässä tapauksessa tonne ulos heittäminen vaikuttais realistisemmalta. Mä kanssa stressaan sitä, että saanko mitään myytyä. Rahalle olis kipeesti tarvetta. Ja eihän se mun käsissä ole, niin tyhmä sitä on murehtia... vaikeeta se kyl on.

Heh heh. Olen miä kuitenki kaiken tän alta iha sairaan ilone ja intonen :D Pääsee taas conittamaan ja vielä parempaa, miä saan maistaa itsenäistä elämää jopa 2 viikkoa, kun vanhemmat lähtee lappiin tuoksi ajaksi, et ite jään yksin himaan. Huu, jännää. Saanpahan aikaa suunnitella kolmea seuraavaa cossiani... minäkö asetan liian korkeita tavoitteita, ehenn..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti