Pages

tiistai 28. heinäkuuta 2009

Rautakauppa seikkailu

Mun oikeesti pitää mennä töihin johonki rautakauppaan! XD Tää on ihan luonnotonta ja outoa, kuinka paljon mä rakastan rautakauppoja! <3

Mentiin siis tänään Bauhaussiin ettimään matskua mistä tehä seuraavan cossin, Ichigon miekka. Ei tahtonu jaksaa keskittyä, ku melkeen villiinnyin siellä. Siis se fillis, iso halli missä on kattoon asti kamaa ja se puulevyjen tuoksu ja muutenkin se tavaran paljous <3 Oon ihan sairaan kova imppaaja mitä tulee puuhun ja maaliin XD Ja siel oli samperin iso palmu, siis ihan oikee elävä palmu! o3o Halusin viedä sen himaan, mut en tietenkään saanu. Siel on niin kauheesti kaikkee mielenkiintosta tavaraa ja sälää. Haluun mennä sinne asumaan. Kierrettiin koko kauppa ettien jotain pahvilaattoja, sillä ei oo rahaa taikka kykyä tehä vaneerista mitään yli-isoa keittiöveistä. Päädyttiin sitten ostamaan yks iso muuttolaatikko. Kyllä mun säätämistaidoilla siitä pitäs ihan ok proppi saada aikaseks. ..Mä en oo ollu mihinkään tän tyyppiseen innostunu sittemmin ku hesassa keväällä rakastuin nostureihin, hyvä etten hypänny autosta ulos halaaman niitä. Ne on nättejä <3

En mä nyt muuta haluakkaan, kun päästä vääntämään sitä miekkaa. Ku sillon unohtaa kaikki muun. Esim sen että mulla on imusolmuketulehdus. Haluisin antibiootteja siihen, mutta käskettiin venaamaan vielä viikko. Kyl se hävii siihen mennessä....toivottavasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti