Pages

keskiviikko 1. heinäkuuta 2009

Nee

Hah hah haa..ha....nhh. :"D naurattaa

Mulla on typerä olo. Ehkä se johtuu siitä että ollaan ihan tässä lähipäivinä kesäloman puolivälissä. NOUU. Vastahan me tää alotettiin :< Aika menee sillon hirveen nopeesti ku ei sais, mutta sitte ku pitää nii matelee ihan sairaan hitaasti. Noh, ei voi mittää. On tultu evotettua tällä viikolla pahasti. Mä kokeilin ekan kerran pistää niitä piilareita tälleen himassa.. kaikki arvaa miten se meni. Lopulta mokomat pääty roskiin, koska nesteet loppu (syytän huonoa peiliä). Pitää huomenna käydä ostamassa sitä himputin litkua, emmiä kehtais. Ja tänään kävin nuo printtini tilaamassa Pasilasta. Ärsyttävää kuinka aina rupeen sanoissa sekoilemaan kun pitää olla viralline... tai käyhän niin monesti ei-virallisissa tapauksissakin. Pää takoo niin useesti tyhjää ettei tosikaan. Saas nähä miten mokomat onnistuu :D En kuitenkaa saa rahoja takasi, nyyhkis.

Haluun uimaan. Se on ärsyttävää. En ole uinu..öö.. varmaan 2-3 vuoteen. Ehkä pitempään. Vaikka rakastan uimista. Nyt ku on tällänen hellekin nii mikäs sen parempaa ku pulahtaa mukavan lämpöseen veteen. Mutta ku mulla on ongelmia koko asian kanssa. Ekaksi täällä on pelkkiä mutalammikoita lähistöllä (Etelä-Suomen vesistöjen kirous) ja eikä oikeen mihinkään uimahalliinkaan tahtois. Ja ku mulla sattuu olee sellasset iki vanhat bikinit vaan niin... XD En ole missään isommassa rantakunnossa. Ei oo munaa mennä näytteleen itteänsä. Vaikka tuskin kukaan kattoo... paitti minä ite, haha. Raivostuttavaa ku on niiiin huonot geenit että huh huh. Ehkä jos uimahallit luopuis säännöstä pitää jotain t-paitaa ja uimashortseja uidessa nii kyl miä sitte.. Voi kuinka epätoivosta. Ja emmiä tykkää yksin uida. Tosin isä tahtoo kovasti mennä mut... mää häpeen sitä XDD Nojoo. Pitäs nyt keskittyy ensviikkoon, on sillon ah niin ihanasti taas menoja <3 Olo tulee tärkeeks sillon. Paitti että mun tuurilla kaikki menee pipariksi. Varmaan tökkään vahingossa silmään piilareita laittaessa tai jään auton alle. Mistä puhuen sain taas lisäluvun tilastooni "kuinka monta kertaa olen meinannut jäädä auton alle." Tänään oli varmaan jo...yli 5.des kerta :--D Mitäköhän siitä sitten tulee kun saan ajokortin, kun tämmöstä pyöräillessä tapahtuu. Toivokaa, ettette ite ole sillon liikenteessä ku miä pääsen auton rattiin. Heh heh.

Ainiin.... vois niitä oman elämän sarjiksia joskus tunkea. Olen vaan niiiiiin laiska skannauksen kanssa. Ostais mulle uuden, et vois leikkii sillä. <3 Sit jaksaa 8D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti